Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@02:04:28 GMT

پرسپولیس با سیستمی جدید در آسیا بازی خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۴۰۵

پرسپولیس با سیستمی جدید در آسیا بازی خواهد کرد

قهرمان چهار دوره فوتبال ایران سه شنبه شب باید به مصاف التعاون تیم سیزدهم لیگ قهرمانان برود.یحیی گل محمدی قصد دارد این بازی با سیستمی جدید پای به میدان بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس  سه شنبه شب باید به مصاف تیم التعاون عربستان برود. از تمرینات سرخپوشان خبر می رسد که این تیم قرار است با سیستمی جدید در آسیا بازی کند و کاملا از تیم زمان برانکو دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند سال اخیر سرخپوشان پایتخت از سیستم پایه ۴۴۲ در بازی ها استفاده کرده اند و در بعضی مواقع هم از سیستم ۴۲۳۱ استفاده کرده اند و نتایج بسیار درخشانی چه در لیگ برتر چه در جام حذفی و حتی در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند اما حالا از قطر خبر میرسد که یحیی گل محمدی قصد دارد که از یک سیستم جدید و شیوه نوین بازی در لیگ قهرمانان امسال استفاده کند سیستمی که احتمالا ریسک بالایی را در بر می گیرد.

سیستم پایه پرسپولیس در این بازی ۳۴۲۱ است که پیشتر در دهه هفتاد توسط استانکو پوکله کویچ سرمربی فقید این تیم مورد استفاده قرار میگرفته و در فصل گذشته هم یحیی در دو بازی با ماشین سازی و گل گهر از این سیستم استفاده کردکه البته در هر دو بازی به دلایلی نتوانست کار خود را با همان سیستم ادامه بدهد و مجبور به تغییر سیستم بازی و بازگشت به سیستم قبلی یعنی همان ۴۴۲ شد

مدل اروپایی این سیستم را آنتونیو کونته در تیم های خود به نمایش میگذاردو اتفاقا در چند سال اخیر در هر تیمی که بوده است عملکرد خوبی از خود با این سیستم به جا گذاشته وتوانسته که افتخارات زیادی با تیم های چلسی ،یوونتوس واینتر کسب کند.

حال باید دید که یحیی گل محمدی می تواند با این سیستم در لیگ قهرمانان موفق شود یا خیر.

البته ادامه دادن این سیستم بستگی به نتایج و عملکرد بازیکنان در بازی های ابتدایی دارد

ترکیب احتمالی سرخپوشان در بازی با التعاون:حامد لک،سید جلال حسینی،شجاع خلیل زاده،سعید آقایی،سیامک نعمتی،احمد نوراللهی،میلاد سرلک،احسان پهلوان،وحید امیری،عیسی آل کثیر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی اخبار استقلال اخبار پرسپولیس بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس تهران تیم فوتبال پرسپولیس سرمربی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس

تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانست با برتری در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شود.

دریافت 327 MB

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد