Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کیت کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مراکز درمانی دولتی طی شش ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، مهدی یوسفی درباره آمار توزیع کیت‌های کرونا، اظهار کرد: حدود ۸۰ درصد خرید کیت‌های کووید ۱۹ از شرکت‌های دانش بنیان و تولید داخل بوده است و با توجه به اینکه کشور با تحریم‌های ظالمانه مواجه است پشتکار و دانش علمی جوانان در این دوره حساس نشان از توانمند بودن آنها در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه‌های پزشکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون ۱۶۰ هزار کیت تشخیصی برای مراکز درمانی دولتی توزیع شده است، افزود: بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار کیت استخراج نیز در ۶ ماه اول سال جاری برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده است.

رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطر نشان کرد: تمام کیت‌های خریداری شده توسط هیئت امنا دارای مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی بوده و تائیدیه انستیتو پاستور را گرفته‌اند و از لحاظ کیفیت با کیت‌های خارجی برابر بوده و حتی در مواردی برتری دارند.

کد خبر 444415

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیت تشخیص کرونا بیماری شیوع بیماری کووید۱۹ علوم پزشکی ایران دانشگاه مراکز درمانی کووید ۱۹ شیوع کرونا ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هزار کیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید سعید راد امروز پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در سفر به خوزستان از مراکز خرید محصولات گندم در استان دیدن کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و نیز حمل و جابجایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

سید سعید راد، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان با همکاری دستگاه‌های مختلف گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلو‌ها ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد