Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یزدان سیف در گفت و گو با برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما اظهار داشت: از ابتدای امسال، ۸ میلیون و ۲۲۵ هزار تن گندم به ارزش ۲۰۷ هزار میلیارد ریال از گندم‌کاران خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: پرداخت پول گندم‌ها به کشاورزان و میزان خرید تضمینی گندم در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۵۶ درصد و ۷ درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف تاکید کرد: تاکنون ۱۹۶ هزار میلیارد ریال یعنی حدود ۹۵ درصد کل پول گندم‌ها به کشاورزان پرداخت شده است و باقیمانده مطالبات به‌زودی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: نرخ خرید تضمینی گندم امسال نسبت به سال ۹۸، ۴۷ درصد افزایش داشته و به ۲,۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیش بینی می‌شود خرید گندم به حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تن برسد که در این صورت رشد ۸ تا ۹ درصدی نسبت به سال قبل خواهیم داشت.

کد خبر 5024618

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خرید گندم خرید تضمینی گندم یزدان سیف بازار سهام قیمت دلار ویروس کرونا بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت تعاونی ایالات متحده امریکا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی وزارت جهاد کشاورزی بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند

رسول سعیدیان معاون فنی جهادکشاورزی مهاباد گفت: گندم‌کاران این شهرستان با مساعد شدن شرایط آب و هوا، مبارزه با  آفت سن و علف‌های‌هرز را در مزارع خود انجام دهند.

وی اضافه کرد: کشاورزان باید هنگام مبارزه با علف‌های‌هرز به مرحله رشد گیاه و علف‌هرز توجه داشته باشند و با هماهنگی و مشورت کارشناسان جهادکشاورزی از سموم مناسب و موثر متناسب با نوع علف‌های‌هرز استفاده کنند.

معاون فنی جهادکشاورزی مهاباد گفت: با فرارسیدن زمان مبارزه علیه پوره‌سن نیز عملیات سم‌پاشی در مزارع این شهرستان با همکاری جهادکشاورزی انجام می‌شود.

سعیدیان افزود: ارائه راهکار‌هایی برای کاهش مقاومت علف‌های‌هرز به علف‌کش‌ها، معرفی سموم جدید به کشاورزان و جمع‌آوری بذر علف‌های‌هرز مشکوک به مقاومت از خدمات کارشناسان کشاورزی است.

وی به کشاورزان توصیه کرد با مراجعه به مراکز جهادکشاورزی دهستان‌ها و دریافت راهنمایی‌های فنی لازم نسبت به خرید سموم موردنیاز خود از فروشگاه‌های مجاز اقدام کرده و مزارع خود را علیه این آفت سم‌پاشی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه