Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکپور روز سه شنبه در نشست با رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بیان کرد: فلسفه وجودی بازرسی‌ها کمک به ارتقا کیفیت عملکرد، بهره‌وری و خدمت رسانی به جامعه فرهنگی و هنری، کاهش مشکلات کارکنان و ادارات است.

وی افزود: تلاش عموم همکاران در این اداره، انجام وظایف محوله سازمانی و خدمت رسانی به جامعه فرهنگی و هنری به صورت مطلوب در همه ابعاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز با تقدیر از حضور و توجه بازرسان به مشکلات شهرستان‌ها بیان کرد: پیشرفت و تاثیر هر مجموعه‌ای به داشتن نیروهای شایسته و کارآمد و استفاده بهینه از منابع انسانی است و رضایت مندی مردم و افتخارات کسب شده نتیجه هم دلی و تلاش کارکنان و همراهی جامعه فرهنگی و هنری است.

حمید زارعی اضافه کرد: احداث و راه اندازی سالن سینما، احداث بزرگترین نگارخانه استان، راه اندازی دفتر نمایندگی سینمای جوانان، احداث دو پلاتوی نمایش، تاسیس ۸۰۲ باشگاه کتاب خوانی و ایجاد ۶ کتابخانه مدرسه ای و ۶۲ کتاب خانه کلاسی، احداث سالن کنفرانس آموزشی در فرهنگسرای خورموج، ایجاد کتاب نمای دشتی، تاسیس اولین خانه فرهنگ و هنر روستایی کشور در چاوشی، احداث فرهنگسرا در شهر شُنبه، تشکیل شورای قرآنی، احداث موسسه قرآنی در روستای چارک و چاپ آثار و حمایت از مولفان دشتی از جمله اقدامات انجام شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در این دولت بوده است.

وی بیان کرد: از سال ۹۳ تاکنون ۱۳۶ همایش و جشنواره علمی، فرهنگی و قرآنی، ۱۳۷ اجرای نمایش، ۲۹ فیلم  مستند و کوتاه، ۱۶۲ جنگ شادی، ۱۲ کنسرت موسیقی، ۱۷۴۴ دوره آموزشی، ۱۵۹ نمایشگاه فرهنگی و هنری و ۱۶۹ مسابقه فرهنگی و هنری برگزار شده است.

زارعی افزود: در این دولت ۱۸ انجمن فرهنگی و هنری، ۶ آموزشگاه هنری، هشت کانون تبلیغاتی، ۳۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد، ۳ موسسه قرآنی، ۵ چاپخانه، ۸ موسسه فرهنگی و هنری و ۴ انتشارات به مجموعه فرهنگی شهرستان اضافه شده‌است.

وی  اضافه کرد: شاخص ها و افتخارات متعددی نیز کسب شده که نامزدی چند دوره پایتخت کتاب ایران، دهکده کتاب ایران توسط روستای درازی، شهرستان برتر باشگاه های کتاب خوانی کشور،  شهر شاخص نقالی و شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان کشور،  انجمن برگزیده ادبی توسط انجمن ادبی فایز، تربیت سی حافظ قرآنی،  سه دوره کانون برگزیده استانی و کشوری توسط کانون روستای عربی،  شهر شاخص موسیقی کودکان،  ثبت آثار متعدد معنوی و اخذ درجه هنری و کسب عناوین مختلف توسط هنرمندان در جشنواره های بین المللی و ملی گوشه ای از افتخارات کسب شده بوده است.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید شهرستان دشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید شهرستان دشتی بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید شهرستان دشتی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری اداره فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تشکیل کارگروه رسمی تأمین مسکن خبرنگاران استان و فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو دستور استاندار اصفهان مبنی بر پیگیری موضوع تأمین مسکن خبرنگاران استان و به دنبال تمهیدات صورت گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان، «کارگروه مسکن خبرنگاران» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی، رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

او ادامه داد: در این کارگروه ضمن بررسی آیین‌نامه واگذاری مسکن و چارچوب‌های مرتبط با خبرنگاران متقاضی منطبق با تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد در هفته‌های پیش رو فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتشار و در دسترس عموم خبرنگاران استان قرار گیرد.

کحال‌زاده با اشاره به ارائه لیست قبلی خبرنگاران متقاضی توسط یکی از تشکل‌های رسانه‌ای و عدم انطباق این لیست با تفاهم‌نامه یاد شده و نیز عدم هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: در این نشست تأکید شد فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن به‌صورت شفاف در دسترس همه خبرنگاران فعال استان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب لیست نهایی در اسرع وقت جمع‌بندی و به وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با آیین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی