Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سردار غلامرضا جلالی در نشست توجیهی برگزاری هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با اشاره به برنامه‌های برگزاری هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در نظر گرفتن این احتمال که با آغاز فصل سرد شیوع این ویروس افزایش پیدا کند، در تمامی برنامه‌ها رویکرد اصلی استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و ارتباطات از راه دور است تا ضمن گرامیداشت این هفته، شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: راهبرد اصلی دشمن همچنان «فشار همه جانبه» مادون جنگ نظامی است و نگاه و رویکرد رهبری تاکید بر «ایستادگی» و «مقاومت فعال» است و پدافند غیرعامل نیز تلاش دارد تا نقش و کارکرد خود را مطابق با این راهبرد کلان در مسیر ساختن ایران قوی تبیین کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه هوشیارسازی مسئولان در برابر تهدیدات از جمله اصول کلیدی برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل امسال است، افزود: در تلاشیم تا در برنامه‌های امسال وجهه کارآمدی و اثربخشی پدافند غیرعامل را بیش از گذشته برای عموم جامعه و نخبگان تبیین کنیم.

جلالی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از ماموریت‌ها و وظایف سازمان پدافند غیرعامل از طریق بدنه دولت و دستگاه‌های اجرایی کشور محقق می‌شود، ادامه داد: رویکرد کلی ما حمایت از دولت در برابر فشار همه جانبه دشمن است و اعتقاد داریم در شرایط کنونی نباید به دنبال مچ‌گیری و تضعیف یکدیگر باشیم.

جلالی با بیان اینکه شعار اصلی هفته پدافند غیرعامل امسال «مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز؛ ایران قوی» است، یادآور شد: در ایام هفته پدافند غیرعامل شعارهای «نهادینه‌سازی مصونیت در زیرساخت‌ها با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی»، «پدافند زیستی، مرزبانی زیستی و ارتقای ساختار دفاع بیولوژیک»، «پدافند سایبری، ملی سازی فضای مجازی در مسیر حکمرانی سایبری بومی»، «پدافند مردم محور، خانواده آماده، جامعه مستحکم»، «پدافند شهری، زیرساخت های ایمن؛ شهرهایی امن»، «پدافند شیمیایی؛ آینده‌ای قدرتمند در امتداد گذشته‌ای پرافتخار» و «اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و پیروزی در جنگ اقتصادی» در نظر گرفته شده است.

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مچ گیری سردار جلالی دشمن هفته پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود