Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بیش از ۸۰۰ شهرک صنعتی در کشور فعال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فتحعلی محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری سمنان اظهار داشت: 996 شهرک صنعتی مصوب و 841 شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در45 هزار و‌ 912 واحد صنعتی در کشور زمینه اشتغال به کار 935 هزار و 868 نفر را فراهم کرده است.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان کرد: در حال حاضر 2 هزار و ‌یک‌صد فقره قرارداد پیمانکاری در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور در دست اجرا است.

ظرفیت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اردبیل متناسب با حجم پساب واحدهای تولیدی نیستمشکلات شهرک صنعتی "انصار نوش‌آباد" آران و بیدگل برطرف می‌شودمعاون وزیر صنعت شهرک صنعتی شماره 2 شهرکرد را کلنگ‌زنی کردمعاون وزیر صمت: شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری مستقر می‌شود

محمد زاده یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان را سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی به واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و‌ نواحی صنعتی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تأمین اعتبارات مورد نیاز برای احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی از طریق دولت و از محل اعتبارات داخلی و استانی انجام می‌شود گفت: 176 هزار مترمکعب در طول شبانه‌روز تصفیه فاضلاب‌های صنعتی در 205 شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری است.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران کنترل آلایندگی و استحصال پساب خروجی و بازچرخانی آن را از مهم‌ترین اهداف ایجاد تصفیه‌خانه‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: تاکنون در 70 شهرک صنعتی سیستم استحصال آب و بازچرخانی پستی انجام‌شده است.

محمد زاده گفت: طرح‌های انتقال پساب از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان در دست مطالعه است.

وی توسعه صنعتی استان سمنان را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: با تأمین اعتبار لازم خط انتقال پساب تصفیه‌خانه شهر سمنان به شهرک و منطقه ویژه اقتصادی سمنان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/363/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی شهرک صنعتی تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران خبر داد.

به گزارش فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به اینکه این محدوده در خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار داشت، همکاران از وقوع این آتش‌سوزی اطمینان حاصل کردند و یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، شهرک‌های صنعتی مجاور و آتش‌نشانی باقرشهر محل حضور داشتند، گفت: آتش‌نشانان تهرانی نیز در محل حاضرشده و مشاهده کردند که حریق در یک کارخانه بزرگ ۲۰۰۰ متری مسقف تولید مبلمان پلیمری بسیار قابل اشتعال رخ داده و شعله‌های آتش حدود 70 درصد این فضا را دربرگرفته است و همین اندازه سقف‌ها تخریب و روی اجناس شعله‌ور ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بیان کرد: همچنین به گفته افراد حاضر در محل داخل این کارگاه مملو از ظروف رنگ و پارچه و تینر، مواد نفتی و غیره مورد استفاده در تولید مبل در حجم زیاد وجود داشت که همین موضوع نیز سبب گسترش سریع آتش و دود غلیط برخاسته از آن شده بود.

ملکی گفت: در مجاورت این محل یک کارگاه تولید مواد پتروشیمی قرار داشت که احتمال سرایت شعله‌های آتش به آن وجود داشت؛ در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت وارد عمل شدند تا هم شعله‌های آتش را مهار کنند و هم از سرایت آن به اماکن دیگر جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حال حاضر از گسترش آتش جلوگیری شده است، گفت: هم‌اکنون آتش تا حد زیادی تحت کنترل است اما آتش‌نشانان همچنان در حال اطفاء آن هستند و تا این مورد مورد مصدوم و تلافات جانی نداشته‌ایم اما چون سقف‌ها تخریب شده ورود به مرحله لکه‌گیری قدری زمان‌بر است و با احتیاط کامل این کار را آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی در دو انبار راه آهن آتش سوزی درشهرک صنعتی اراک/ 16 مصدوم

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران