Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجائی باید از سوی مردم انتخاب شوند، گفت: این دستورالعمل باید تغییر کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، عصر امروز شانزدهمین جشنواره شهید رجایی با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی دستگاه‌های برگزیده و کارمندان نمونه شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان زنجان معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسوم بود همه ساله این مراسم در هفته دولت و با حضور یکی از معاونان رئیس جمهور و یا وزرا برگزار شود ولی امسال هیچ مسئول دولتی در هفته دولت در استان حضور نداشت و تنها سخنران این برنامه استاندار زنجان بود.

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان در این جلسه ضمن درود به روح پرفتوح شهدا مخصوصا شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارج نهادن به فرمایش مقام معظم رهبری و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی است که امیدوارم همه ما این امر را به درستی اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای نقشه راه در جای خود کار ارزشمندی است، افزود: باید توجه کنیم که در عمل موفق شده و برای مردم پرثمر باشیم و چه خوب است که در این جشنواره دستگاه‌ها با مقیاس‌های مشخص ارزیابی می‌شوند.

دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند +تصاویرتاسیس ‌شهر لجستیکی خلیج فارس در بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران / الحاق پهنه‌های بندری به مجتمع شهید رجایی

استاندار زنجان با اشاره به امر مهم "رضایت مردم" از دستگاه‌های اجرایی گفت: یقینا مردم هم باید در انتخاب دستگاه اجرایی برتر نقش داشته باشند چرا که نتیجه این انتخاب را وجدان عمومی بهتر قبول می‌کند.

وی با بیان اینکه هر ساله این جشواره همزمان با هفته دولت برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل تقارن با عزاداری امام حسین(ع) این جشنواره کمی با تاخیر برگزار شد.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی استاندار زنجان جشنواره شهید شهید رجایی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند

حجت الاسلام حسن بیگدلی روز پنجشنبه در نشست خبری به نقش و تاثیر شهید مطهری در تقویت بنیان های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره گیری از افکار و اندیشه های شهید مطهری،گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می کند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.
حجت الاسلام بیگدلی اظهار کرد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تامین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه ها و دوره های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی دهد، اظهار کرد: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک می کند و در کنار آنها حضور می یابد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه های پیش بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد