Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:10:51 GMT

2 واحد دندانسازی متخلف بدون مجوز در گلستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۴۸۱

2 واحد دندانسازی متخلف بدون مجوز در گلستان پلمب شد

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: طی گشت مشترک نمایندگان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان  از مطب‌های دندانپزشکی و واحدهای دندانسازی دو واحد دندانسازی متخلف پلمب شدند.
وی با اشاره به مهمترین موارد پلمب واحدهای دندانسازی در استان گلستان تصریح کرد: این واحدهای دندانپزشکی به دلیل نداشتن پروانه مجوز و پروانه فعالیت، دخالت افراد فاقد صلاحیت در امر پزشکی و عدم رعایت مقررات بهداشت محیط، پلمب و تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به اینکه در برخورد با تخلفات هیچ اغماضی نخواهد شد از مردم خواست در صورت مشاهده موارد احتمالی تخلف صنفی، اقتصادی و بهداشتی حتما موارد را به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.
نجف‌زاده؛ پل ارتباطی مردم با سازمان تعزیرات حکومتی را از طریق سامانه اینترنتی 135 اعلام کرد و افزود: همچنین مردم می‌توانند تخلفات را از طریق تلفن 190 به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گزارش کنند.
انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان پلمب سامانه اینترنتی هیچ اغماضی دندانسازی متخلف بدون مجوز تعزیرات حکومتی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد