Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد گیلان ضمن اشاره به عزم این نهاد برای پشتیبانی از دانش‌آموزان گفت: ۳ هزار بسته مایحتاج تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد گیلان اعطا شد. - اخبار استانها -

عباس اهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، شیوع ویروس کرونا از یک سو و مشکلات عدیده‌ای که به این علت برای اقشار مختلف مردم به وجود آمده را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با فراهم شدن زمینه‌های لازم توسط کمیته امداد گیلان 3 هزار بسته مایحتاج تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها و کمک به دانش‌آموزان محروم از حال و هوای دیگری برخوردار است عنوان کرد: در همین‌جا لازم می‌دانم بار دیگر از مردم نوع‌دوست استان گیلان و خیران نیک‌اندیش تقاضا کنم که کمیته امداد را مانند گذشته در این راه خداپسندانه یاری کنند.

اهرابی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران برای مشارکت در کمک به دانش‌آموزان محروم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد گیلان می‌‌توانند از روش‌های مجازی و غیرحضوری استفاده کنند تصریح کرد: در حال حاضر دفاتر متعدد کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان گیلان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم آمادگی دارند.

برگزاری "شور عاطفه‌ها" در استان اردبیل به‌صورت غیرحضوری استآغاز طرح "شور عاطفه‌ها" با هدف تأمین مایحتاج تحصیل دانش‌آموزان نیازمندرویداد ملی "شور عاطفه‌ها" با مشارکت خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود

وی برگزاری رویداد ملی موسوم به «شور عاطفه‌ها» که با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد و با اولویت تأمین امکانات و ملزومات آموزش غیرحضوری به شکل سراسری برگزار می‌شود را مورد توجه قرار داد و گفت: خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد #013*8877* در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان سایر روش‌هایی که نیکوکاران می‌توانند با استفاده از آن کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند برشمرد و گفت: واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب 0110769749001 و شماره کارت مجازی 6037997950030487 نزد صندوق امداد ولایت گیلان از دیگر روش‌های غیرحضوری به شمار می‌آید.

اهرابی همدلی، اتحاد و انسجام را در کنار مشارکت آحاد مردم به‌ویژه خیران رمز پیروزی و ایستادگی در برابر مشکلات به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا و چالش‌های اقتصادی بعد از آن اعلام کرد و بیان داشت: در این مسیر پرفراز و نشیب بدون شک کمیته امداد گیلان نیز تمام سعی خود را معطوف به حمایت از جامعه تحت پوشش خود کرده است.

وی با ابراز امیدواری از حضور چشمگیر مردم و نیکوکاران در طرح سراسری شور عاطفه‌ها و با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مناطق محروم استان خاطرنشان کرد: مردم استان گیلان و خیران آن همواره در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته و دارند و بدون تردید در این میدان نیز محرومان و نیازمندان را فراموش نخواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان اجرای طرح اطعام حسینی(ع)، و تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را از دیگر اقداماتی که این نهاد حمایتی در ماه محرم و صفر برای آن برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است خواند و اظهار داشت: شرکت در چندین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بخشی از اقدامات اثربخش کمیته امداد گیلان محسوب می‌شود.

اهرابی شناسایی خانواده‌های نیازمند و محرومان در سراسر استان گیلان و بسترسازی جهت حمایت از آنان در جنبه‌های مختلف را از دیگر رویکردهای کمیته امداد اعلام کرد و بیان داشت: ارتقاء سطح اقتصادی و درآمدی خانوارها با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و بسترسازی برای دریافت مهارت‌های شغلی از دیگر اقدامات کمیته امداد گیلان است.

وی تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه بیماران خاص و صعب‌العلاج در ایام شیوع ویروس کرونا در استان گیلان را از جمله اقداماتی که توسط کمیته امداد عملیاتی شد ذکر کرد و افزود: اشتغال‌زایی، ساخت مسکن مددجویی و رسیدگی به‌ مسائل فرهنگی خانوارهای تحت حمایت از دیگر حوزه‌هایی محسوب می‌شود که کمیته امداد به آن ورود کرده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل و کودکان و سالمندان را از جمله اقدامات دیگر این نهاد اعلام کرد و ابراز داشت: توانمندسازی مددجویان از حیث امور اقتصادی در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم نهاد کمیته امداد گیلان به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد گیلان مایحتاج تحصیلی دانش آموزان شور عاطفه ها استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال