Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:56:25 GMT

روزانه بیش از ۵۰۰ تست کرونا در لرستان انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۴۷۱

روزانه بیش از ۵۰۰ تست کرونا در لرستان انجام می‌شود

نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: روزانه بیش از 500 تست از افراد مشکوک به کرونا در لرستان انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمدرضا نیکبخت در جلسه هماهنگی خدمت رسانی به عشایر لرستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون روزانه بیش از ۵۰۰ تست برای افراد مشکوک انجام می شود و همچنین ۷۲ تخت آی سی یو در استان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمبود اقلام دارویی مورد نیاز برای بیماران کرونایی وجود ندارد و کادر درمان و بهداشت با همه توان مشغول به خدمت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: عشایر منبع تولید در کشور بوده و شایسته بهترین خدمات هستند که در این راستا دفتر پیگیری خدمات عشایری در دانشگاه راه اندازی شده است.

نیکبخت عنوان کرد: هر چند شیوع کرونا روند برنامه ها را کندتر کرده اما در طول یک سال اخیر با حمایت های امور عشایری و سپاه پاسداران بیش از هشت بار ارائه خدمت در مناطق عشایری صورت گرفته و شناسایی بیماران عشایری و مشکلاتشان یکی از دستاوردهای مهم این برنامه بوده که مسیر خدمات سلامت برای عشایر را در آینده هموار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر گفت: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.
اکبری افزود: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ علاوه بر امدادرسانی، بین حادثه دیدگان مواد غذایی، پتو و چادر توزیع کردند.
وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان تصریح کرد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره رزگه دهستان موگویی گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این مسیر موقت هستند.
اکبری یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • تلف شدن ۵۰ راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • آذرخش، ۵۰ رأس دام عشایر فارس را تلف کرد
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ