Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین شماره فصلنامه علمی تخصصی مطالعات علوم قرآن مربوط به تابستان ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرسhttp:jqss.isca.ac.ir نمایه شد.

«عوامل مؤثر بر رشد اخلاقی با نگاهی قرآنی» نوشته محمدمهدی فیروزمهر؛ «نقش فقه القرآن بر تربیت جسمانی» اثر عباس کوثری؛ «نقد شبهه خیانت برخی پیامبران به خلق» به قلم علی‌محمد یزدی (ره) و سیدعلی هاشمی؛ «آموزه‌های قرآنیِ پشتوانه‌های دکترین مقاومت امام خمینی (ره) با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری» نوشته محمّد صادقی، ناهید موحدی و مهدی صادقی از جمله مقالات این شماره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «تبیین قرآنی نقش مقاومت در حکومت جهانی مهدوی نوشته حسین الهی‌نژاد؛ «بررسی الگوی مقاومت بنی‌اسرائیل در فرایند نهادینه‌سازی گفتمان صبر در جامعه اسلامی» به قلم محمدتقی احمدی‌پرتو؛ «راهبردهای مقاومت در دوره انتظار از منظر قرآن کریم» اثر محمد سحرخوان از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه مطالعات علوم قرآن در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)؛ پایگاه استنادی سیولیکا (Civilica)، پایگاه استنادی جهاد دانشگاهی SID؛ پرتال جامع علوم انسانی و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

کد خبر 5025318

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علوم قرآنی معرفی نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی محرم 99 پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سند 2030 کنگره امام سجاد ویروس کرونا دفتر تبلیغات اسلامی طوبی کرمانی امام سجاد ع معنویت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پیام تسلیت امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، گفت: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • قرآن همه چیز ماست
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو