Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع سالیانه فدراسیون اظهار داشت: با اشاره به چشم انداز فدراسیون تا ۱۴۰۴ گفت: توسعه همگانی این رشته در بین نوجوانان و جوانان، ارتقا و تقویت تیم های ملی، حمایت از تولید تجهیزات و نرم افزار و ارتقا مربیان و داوران از اهداف ماست.

وی افزود: به خاطر کسب سهمیه برای جایگزینی ورزشکاران ریسک نکردیم و تشخیص سرمربی این بود که ورزشکاران را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خردادماه آخرین مرحله کسب سهمیه است که در مسابقات فرانسه شرکت می کنیم. در این مسابقات سهمیه تیمی مردان، زنان و سهمیه انفرادی زنان توزیع می شود.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ با وجود کرونا، عنوان کرد: امسال تعداد تیم هایی که اعلام آمادگی کرده اند تا در لیگ شرکت کنند، ۳۲ تیم بوده اند در حالی که سال گذشته ۳۰ تیم شرکت داشتند.

شعبانی بهار در خصوص وضعیت مالی فدراسیون، یادآور شد: ۲۵۰ درصد درآمدهای فدراسیون افزایش داشته اما ما با کاهش نیروی انسانی روبه رو بودیم. همچنین در ابتدای ورود به فدراسیون ۲.۵ میلیارد بدهی داشتیم که تا الان یک میلیارد و ۲۰۰ تومان پرداخت کردیم. امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بدهی ها پرداخت شده است. بدهی های سال ۹۷ و ۹۸ به صفر رسیده و یک دینار به کسی بدهکار نیستیم.

وی درباره خوابگاه ورزشکاران، گفت: بزرگترین دغدغه ما زیرساخت ها بود. سال قبل مصوب کردیم خوابگاه اختصاصی را داشته باشیم. کارها در حال انجام است. قرار شد ۷۰۰ میلیون تومان هم کمک کنند تا محوطه سازی هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامرضا شعبانی بهار تیراندازی با کمان مجمع عمومی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه شنبه در همایش آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان همدان بیان کرد: زائران حج، از لحظه اول برای حضور در این مراسم معنوی مورد عنایت ویژه الهی هستند.

وی با بیان اینکه در روایات بر لزوم انجام این سفر بسیار توصیه شده است، افزود: قدردان این توفیق که نصیب شما شده، باشید.

شعبانی با اشاره به اینکه نه تنها در قبل و بعد از سفر، که بعد از انجام حج نیز عظمت این سفر معنوی برای زائران ادامه دارد، گفت: در عرفات با این هدف حاضر شوید، که به محضر حضرت حجت (عج) می‌رسید.

وی با بیان اینکه در کنار اعمال ظاهری، به باطن حج نیز باید توجه شود و آن را درک کرد، بیان کرد: حج تنها یک عمل عبادی نیست، بلکه نگاه سیاسی هم بر آن حاکم است.

شعبانی با اشاره به اینکه همه شما سفیران فرهنگ تشیع در این سفر هستید، گفت: خوب است طواف مستحبی برای امام حسن عسکری (ع)، تنها امامی که به سفر حج نرفتند را انجام دهید

کد خبر 6096666

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور