Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، افشین نوروزی عضو و  سخنگوی کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: در نشست کمیسیون ورزشکاران که با حضور طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون ها برگزار شد، صحبت های حمایت آمیز و دلگرم کننده خوبی در حمایت همه جانبه  از کمیسیون داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، نشست با ریاست هادی ساعی ادامه یافت تا طبق صورتجلسه اعلام شده از قبل به اعضای کمیسیون به بررسی آنها بپردازیم.

وی ادامه داد: بررسی آخرین نقطه نظرات IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران و بررسی آیین نامه اصلاح شده کمیسیون مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد، سپس در رابطه با مشکلات پیش روی ورزشکاران و المپین ها بخصوص در این ایام سخت کرونایی مواردی  مطرح شد و تمامی اعضا بر این موضوع تاکید داشتند که کمیسیون سخنگو هم داشته باشد.

نوروزی تصریح کرد:همچنین مقرر شد تا از سوی کمیسیون نامه ای به اعضای محترم هیات اجرایی کمیته نوشته شود تا در صورت امکان تفاهمنامه ای بین کمیته ملی المپیک کشورمان و وزارت کار در خصوص بیمه ورزشکاران و استفاده این عزیزان از تسهیلات آن رایزنی هایی صورت پذیرد.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران خاطرنشان کرد: تصمیم بر این شد تا  کارگاه هایی جهت المپین ها و یا در واقع برای عزیزانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند از سوی افتخار آفرینان سابق المپیکی کشورمان برگزار شود تا با توجه به حضور در المپیک های قبلی و آشنایی به شرایط حساس کسب سهمیه تا حضور در المپیک تجربیات و داشته ها خود را در اختیار سهمیه گیران بازیهای المپیک 2020 توکیو قرار دهند تا این عزیزان بتوانند از تجارب المپین های قبلی برای حضور موفقیت آمیز در توکیو بهره لازم را ببرند.

طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیونها، مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیونها، هادی ساعی رئیس کمیسیون، معصومه قربانی دبیر، سعید حسنی پور، ساوه شمشکی، الهه احمدی، مهسا جاور، حمیده عباسعلی، قاسم رضایی، مهدی کامرانی و افشین نوروزی در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک کمیسیون ورزشکاران هادی ساعی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست