Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل استاندارد استان مرکزی ، از تحقق بیش از 5468 نفر ساعت آموزش در این اداره کل طی 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود : تنوع برنامه ها و وظایف آموزشی این مجموعه در قالب زیر شاخص های آموزش مدیران کنترل کیفیت تایید صلاحیت شده واحدهای تولیدی ، ضرورت به روز رسانی دانش فنی کارشناسان ، کارشناسان تایید صلاحیت شده برون سازمانی استاندارد و نیز آموزش های سایر در قالب نمایه سازی محور توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در شرح وظایف این سازمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا از اراک، مهناز جعفریان ، در ادامه در تشریح پیشبرد اهداف و برنامه های آموزشی این اداره کل در سال جاری که با وجود شیوع بیماری کرونا با محدودیت های بسیار زیادی نیز همراه بوده است عنوان کرد : در همین راستا در سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی ارایه شده و برگزاری کلاس های مجازی و یا حضوری با نیمی از ظرفیت کلاس ، در شاخص آموزش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی تحت پوشش، عملکرد 4848 نفر ساعت ، در شاخص سایر آموزش های برون سازمانی عملکرد 276 نفر ساعت ، در شاخص آموزش کارکنان عملکرد 344 نفر ساعت محقق شده است.

وی با اشاره به جدایی ناپذیر بودن محور آموزش از دامنه شرح وظایف سازمان ملی استاندارد تصریح کرد : گسترش بستر توانمندسازی و بهینه سازی آموخته های نیروهای انسانی تحت نظارت سازمان ملی استاندارد و نیز گسترش دانش شغلی کارکنان و کارشناسان مرتبط در هر سازمان، متناسب با نیازهای رو به رشد، هنگامی به دست خواهد آمد که هر سازمان، برنامه های آموزشی در سطح فرد، شغل و دستگاه متبوع ، تهیه و تدوین نماید و از تمام ظرفیتها در جهت پیاده سازی بهینه آن استفاده برد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری