Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: بسته‌های متشکل از اقلام بهداشتی و ورزشی بین ۱۰۰۰ مدرسه در استان البرز توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  حسین بابویی ظهر امروز در آیین توزیع سومین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی بین مدارس استان البرز با بیان اینکه "کاروان مهر با نشاط در راستای توزیع اقلام مورد نیاز مدارس برگزار می‌شود" اظهار داشت: برنامه‌های مختلف ورزشی و نشاط آور در سطح مدارس برنامه ریزی شده است که توزیع این اقلام تضمینی بر اجرا آن برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "مربیان توانمند تربیت بدنی در مدارس حضور دارند" افزود: علی‌رغم وجود این مربیان اگر ملزومات مورد نیاز ورزشی در مدارس وجود نداشته باشد، عملاً طرح‌های ورزشی قابل اجرا نیست.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با اشاره به اینکه " این طرح با اولویت مدارس کم برخوردار و دخترانه اجرا می‌شود" بیان کرد: امروز هزار بسته اقلام بهداشتی و ورزشی بین مدارس استان البرز توزیع شده است.

بابویی با عنوان اینکه "یکی از طرح‌هایی که با شیوع بیماری کرونا و بی تحرکی دانش آموزان در زمان قرنطینه اجرای آن از اهمیت بیشتری برخوردار شده است، طرح وضعیت بهبود اضافه وزن دانش آموزان است" تصریح کرد: این طرح از هفته تربیت بدنی در مدارس کشور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه "بر اساس این طرح قد، وزن و bmiدانش آموزان اندازه گیری و برنامه غذایی و ورزشی به دانش آموزان داده می‌شود" خاطرنشان کرد: براساس هدف‌گذاری  کمی این طرح  کاهش سه درصدی  چاقی دانش آموزان را در پایان این طرح شاهد هستیم.

اجرای طرح "کوچ" در مدارس استان کرمان/ کاروان 1.5 میلیارد تومانی وسایل بهداشتی و ورزشی به مدارس سراسر استان ارسال شدمجموعه ورزشی "خانه جوان" خراسان رضوی به‌زودی افتتاح می‌شود/ لزوم توجه به ورزش بانوانپاک‌ورزی بیش از 100 کیلومتر در دهه اول پویش ملی «نذر ورزشی»

افزایش 50 درصدی  فضای ورزشی ویژه دانش آموزان در استان البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز در این آیین با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی، اظهار داشت: خوشبختانه علیرغم مشکلات مختلف، بازگشایی مدارس در استان البرز به خوبی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه "در این ایام دانش آموزان در قرنطینه بودند و توجه به سلامت روح و جسم آنها ضروری است" افزود: تجهیز مدارس به ملزومات ورزشی به ایجاد نشاط در مدارس کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با عنوان اینکه "متخصصان بر این اعتقاد هستند که شادی موجب بهره وری بیشتر می‌شود" بیان کرد: معلم و دانش آموز با نشاط، پر انرژی و پر امید است به همین منظور در راستای تحقق این مهم برنامه‌های مختلفی در آموزش و پرورش استان البرز برگزار می‌شود.

قاسمی گفت: از سال 92 تا کنون  با انجام اقدامات و پروژه‌های مختلف ورزشی از توسعه 50 درصدی این فضاها در استان البرز  روبرو بوده ایم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشتی و ورزشی استان البرز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی