Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:10:38 GMT

افزایش پروازهای فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به ۲۸ پرواز

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۴۱۶

افزایش پروازهای فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به ۲۸ پرواز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند صبح امروز طی مراسمی در فرودگاه بیرجند، ورود اولین پرواز هواپیمایی کارون به این فرودگاه مورد استقبال مسئولین آن قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی در این جلسه که با حضور معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کارون برگزار شد، گفت: طی رایزنی‌هایی و تلاش‌های صورت گرفته توسط این اداره کل جهت افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند پرواز چهارشنبه صبح در مسیر تهران-بیرجند-تهران توسط هواپیمایی کارون برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیم طهماسبی افزود: طی مکاتباتی که با کلیه ایرلاین‌های فعال در کشور داشتیم چند ایرلاین همکاری خود را با این اداره کل اعلام نمودند که از بین شرکت‌های یادشده هواپیمایی کارون که ناوگان پرواز آن غالباً هواپیماهای بدنه متوسط است مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توسعه استان خراسان‌جنوبی در گرو اتصال این استان به مراکز اقتصادی،سیاسی و اجتماعی است، تصریح کرد: استان خراسان‌جنوبی دارای ظرفیت مناسبی در حوزه‌های مختلف گردشگری،معدن،کشاورزی و غیره بوده و توسعه حمل‌ونقل هوایی کمک شایانی به پیشرفت این استان خواهد نمود .

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی ضمن تأکید به انجام پروازها بدون تأخیر و جلب رضایت مردم و مسافرین عنوان داشت: این اداره کل آماده برقراری پروازها در دیگر مسیرهای مورد تقاضای مردم شریف همچون زاهدان، کیش، قشم و غیره و همچنین افزایش پرواز در مسیر تهران و مشهد در روزهای هفته که نیاز به افزایش پرواز است را دارد .

گفتنی است پرواز فوکر۱۰۰ هواپیمایی کارون روزهای چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ از تهران به سمت بیرجند پرواز کرده ساعت ۸:۰۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۸:۴۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد نمود.

با برقراری این پرواز، تعداد پروازهای استان از هفته‌ای ۲۶ به هفته‌ای ۲۸ پرواز افزایش یافت.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی پرواز فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند استان خراسان جنوبی هواپیمایی کارون افزایش پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر

همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع  شهرستان بیرجند با حضور ایت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ امسال 1600 زائر از خراسان جنوبی در قالب 11 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شعار محوری امسال «حج، قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار