Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی، از اهدای 100 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مجتبی حاجی‌زاده در حاشیه آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به دستورات دینی و سیره ائمه با کمک خیرین سازمان بسیج هنرمندان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وسایر خیرین، مرحله دوم از رزمایش کمک های مومنانه را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله نیز همانند مرحله اول، سبدهای کالایی در قالب حمایت از هنرمندانی که در ارتباط با مشکلات کرونایی و حوادث اخیر از لحاظ معیشتی دچار مشکل شدند، تهیه شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: در کنار اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی برای خانوارهای هدف، ۳۰ بسته نوشت افزار نیز به حاشیه‌نشینان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان