Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌ در پنج ماهه نخست سال ۹۹ بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان کمک برای تعمیر، احداث، تکمیل و خرید مسکن مددجویان کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان، اظهار کرد: ۱۶۵ خدمت در زمینه احداث، خرید، تعمیر و بازسازی مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه کرد بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان در پنج ماهه نخست امسال ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: بیش از یک میلیارد تومان از این مبلغ به صورت کمک بلاعوض به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: سه میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان نیز در این بازه زمانی در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مسکن مددجویان اختصاص یافته است.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه مسکن خدمتی گران در مجموعه خدمات کمیته امداد محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارائه خدمات در مسکن دار شدن مددجویان در بهبود شرایط آنها مؤثر است و خیران عزیز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان کمک‌های نقدی خود در این زمینه را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز کنند.

کد خبر 444674

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مسکن تعمیرات ساختمان خرید مسکن مددجويان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابد افزود: عصر امروز حادثه غرق‌شدگی در کانال آب در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: کودک شش ساله غرق شده در این کانال جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات او بی نتیجه ماند.

کانال‌های انتقال آب کشاورزی به دلیل شیب زیاد و جلبک گرفتن آن لغزنده و پر شتاب هستند و افرادی که به هر دلیل وارد کانال شوند، نمی‌توانند نجات پیدا کنند.

سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان وجود دارد؛ بر همین اساس دستورالعمل ایمن‌سازی استخر‌ها با نصب حفاظ و تابلو استخر ممنوع به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت