Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:48:08 GMT

مقام عراقی: خطوط مرزی مشترک با سوریه امن است‌

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۲۵۸

مقام عراقی: خطوط مرزی مشترک با سوریه امن است‌

فرماندار شهرستان القائم در استان الانبار عراق از برقراری امنیت و ثبات در مرزهای غربی مشترک با سوریه و تعقیب مستمر و دقیق گروهک های تروریستی در صحرای غربی الانبار خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المعلومه، «احمد المحلاوی» فرماندار شهرستان «القائم» واقع در استان الانبار تاکید کرد که مناطق مرزی مشترک با سوریه کاملا امن و بدور از خطر حمله گروهک های تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المحلاوی در گفتگو با المعلومه توضیح داد: اخباری که درباره وضعیت خطرناک در مرزهای غربی مشترک با کشور همسایه مان سوریه منتشر می شود، صحت ندارد. نیروهای امنیتی تاکنون با انجام چندین عملیات توانسته اند بسیاری از تروریست های داعشی را در مناطق صحرایی تعقیب و از بین ببرند.

عراق|اصابت یک راکت کاتیوشا به منطقه الخضراء/ دستگیری 10 تروریست در نینوا

این مقام عراقی در پایانگفت: برای از بین بردن تمامی گروهک های تروریستی از مناطق صحرایی غرب الانبار نیازمند آن هستیم تا عملیات های شناسایی هوایی گسترده ای در مناطث صعب العبور جهت تردد نیروهای پیاده نظام توسط نیروی هوایی ارتش صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه