Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در حاشیه بازدید از استادیوم شهید وطنی قائم ‌شهر، گفت: با تاکید استاندار و پیگیری‌های به‌عمل آمده، عملیات اجرایی بازسازی استادیوم شهید وطنی شهید وطنی قائم‌شهر شامل احداث ضلع غربی تماشاگران و تعویض چمن مصنوعی به چمن طبیعی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران افزود: ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای این پروژه به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ابلاغ شد.
استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر میزبان بازی‌های تیم فوتبال نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مازندران نساجی مازندران ورزش و جوانان مازندران لیگ برتر فوتبال کشور استادیوم شهید وطنی شهید وطنی قائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد: شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان