Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:36:36 GMT

توسعه نامتوازن استان ها عامل مهاجرت به پایتخت است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۴۹۴

توسعه نامتوازن استان ها عامل مهاجرت به پایتخت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس زاده مشگینی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل اولویت اصلی در حکومت داری اسلامی را تأمین رفاه عمومی مردم عنوان کرد و افزود: سه اصل اساسی در حاکمیت، تأمین رفاه عمومی، تأمین امنیت و حراست از حقوق عمومی و آزادی‌های مشروع مردم است که اگر رفاه به معنای دقیق کلمه به درستی تأمین نشود نمی‌توان به مؤلفه‌های دیگر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما مسئولین شأن و جایگاهی جز نوکری مردم نداریم، تصریح: مسئولین دولت نوکر مردم هستند باید به درستی به آنها خدمت کنند و اگر کوتاهی کنیم در قیامت پاسخگو هستیم، چرا که هدف از مسئولیت باید خدمت‌گزاری باشد.

نماینده مردم مشگین شهر با تاکید بر شناخت درست و دقیق قیام امام حسین (ع) افزود: حضرت امام حسین (ع) برای احقاق حقوق مردم قیام کرد و سیاست و حاکمیت را در راستای اعتلای دین اسلام به کار برد و در مقابل ظلم و جور و تضییع حقوق مظلومان قیام کرد.

وی ادامه داد: این امر درس بزرگی برای مسئولین نظام اسلامی است اگر به نام مکتب امام حسین (ع) حکومت می‌کنیم باید مانند آن حضرت رفتار کنیم.

عباس زاده مشگینی جلب رضایت الهی و ناظر بودن پروردگار بر اعمال را، اولین راه برای رسیدن به هدف مطلوب عنوان کرد و افزود: وقتی در کشور سامانه نظارت بهره‌ور محور، وجود ندارد لذا تنها راهی که ما را از کج روی‌ها و خلاف مصون نگه می‌دارد، جلب رضایت الهی در تصمیم گیری‌ها است که باعث ارتقای بهره‌وری در کارها می‌شود.

پله ترقی مدیران خدوم خواهم بود

وی با ابراز تأسف از توسعه نامتوازن استان‌ها، این امر را باعث مهاجرت به پایتخت عنوان کرد و گفت: بنده در مجلس به عنوان ناظر شورای عالی تمرکز زدایی از پایتخت، این مساله را با جدیت پیگیر هستم تا با فعالیت صحیح کمیسیون تمرکز زدایی، در توزیع بودجه و رعایت توازن در توسعه استان‌ها و به تبع آن در شهرستان‌ها دقت کافی انجام شود و حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار را از انزوا و رکود در آورد.

نماینده مردم مشگین شهر به حمایت همه جانبه از مدیران فعال و توانمند اشاره کرد و افزود: هر مدیری که می‌خواهد در رتبه اول خدمت رسانی به مردم قرار گیرد در پست خود بماند مابقی باید در فعالیت خود تجدید نظر کند در حقیقت به مدیران خدوم و خدامحور نوکری کرده و پله ترقی آنها خواهم بود.

کد خبر 5026064

منبع: مهر

کلیدواژه: مشگین شهر قیام امام حسین ع تغییر مدیران ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کرمانشاه محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت در سال ۱۴۰۳ برگزار و در این جلسه بر هم‌افزایی بیشتر این دو مجموعه برای ساماندهی بیشتر و انضباط بخشی ترافیکی و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان تاکید شد.

در این جلسه شهریار افندیزاده مشاور عالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت، مدیران کل و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و فرماندهان پلیس راهور پایتخت حضور داشتند، مقرر شد: کمیته‌های تخصصی در موضوعات مختلف هوشمند سازی، حمل و نقل همگانی، روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات، آموزش و فرهنگ سازی و سایر امور فنی و حقوقی تشکیل و به صورت مستمر ماهانه، با برگزاری جلسات مشترک، مسائل و مشکلات مربوط به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در کمیته‌های مربوطه مطرح و حل و فصل شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روز پلیس راهور پایتخت و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اعلام آمادگی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طرف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، برای هماهنگی و همکاری بیشتر با پلیس راهور پایتخت در جهت ساماندهی و روان‌سازی ترافیکی معابر اظهار نمود: "هدف از تشکیل جلسات مشترک در عالی‌ترین سطح مدیران دو مجموعه، تبادل نظر و انتقال تجارب مدیریتی و کارشناسی، همفکری، مشارکت و هماهنگی مدیران درباره مباحث گوناگون ترافیکی و در نهایت بهبود خدمات کیفی و کمی پلیس و شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل و ترافیک به شهروندان تهرانی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر پاسخ‌گویی به مسائل ترافیکی در چارچوب امور تخصصی و کارشناسی افزود: رفع معضلات ترافیک شهری نیازمند هماهنگی و ایجاد تعامل در جهت هم افزایی، بین پلیس راهور تهران بزرگ و حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بویژه میان فرماندهان و نیروهای خدوم پلیس راهور و مدیران و کارکنان پرتلاش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است و اقدام‌های مشترک این دو مجموعه می‌تواند باعث نظم‌دهی بیشتر به نظم بخشی امور حمل و نقل و ترافیک شهری و تسهیل رفت و آمد شهروندان و ارائه خدمات مناسب مسافران در پایتخت شود.

گفتنی است در این جلسه، موارد مهم ترافیکی شهر تهران از جمله راهکارهای افزایش ایمنی سرنشینان خودرو و عابران پیاده، بررسی و رفع نقاط پرحادثه، ارائه نکات ایمنی و آموزش‌های لازم راهنمایی و رانندگی به اقشار مختلف از جمله موتورسواران و رانندگان سامانه حمل و نقل عمومی و… مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف دیدگاه‌های خود را برای اتخاذ تصمیمات مناسب مطرح ارائه کردند.

کد خبر 6087763

دیگر خبرها

  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار