Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@19:21:06 GMT

معرفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۵۲۲

معرفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در مراسم تودیع و معارفه که با حضور دکترحیدری‌مقدم ریاست دانشگاه ابن‌سینا برگزار شد، دکترایرج صالحی بعنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی معرفی و ازتلاش و خدمات دکترمخصوصی رئیس سابق این دانشکده قدردانی شد.

مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد در این مراسم با بیان اینکه این شهرستان در زمینه غربالگری کرونایی رتبه اول تا سوم کشوررا به خود اختصاص داده است، ادامه داد:

او اظهار داشت: کادر پزشکی و درمانی و پرستاران اسدآباد با ۹۰ درصد بهبودی کرونایی یکی از شهرستان‌های موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی از جذب ۲۳ پزشک متخصص در مجموعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبرداد و بیان کرد: برای اسکان پزشکان متخصص درحال ساخت واحد مسکونی هستیم که هم اکنون دو واحد در زیر بنای ۱۸۳ متر مربع با اعتبار ۶۱۰ میلیون تومان با ۹۰ درصد پیشرفت در حال اتمام است.

حسینی مجد امام جمعه اسد آباد هم گفت: وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در بحث مدیریت کرونا جهادگونه دل رهبر معظم انقلاب را شاد کردند.

او اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان کشور به صورت جهادی و بشکل شبانه روزی برای نجات جان انسان‌ها وارد میدان شدند و در این راه ذره‌ای سستی به خود راه ندادند و در این مسیر بزرگ توانستند جان خیلی‌ها را نجات بدهند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد

به گزارش قدس خراسان، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم "موسی الرضا شیرزور علی‌آبادی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم(ع) پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند