Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت : ایجاد و حمایت از صنایع پیشین و پسین معادن در خراسان شمالی نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن محمدی در هشتمین جلسه شورای معادن خراسان شمالی با حضور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار کرد:  خراسان شمالی به ایجاد و حمایت از صنایع پیشین و پسین معادن نیاز مبرم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت های بالای مجموعه ایمیدرو افزود : امیدواریم  با استفاده از ظرفیت های این مجموعه بتوانیم صنایع مرتبط با معادن را در خراسان شمالی ایجاد و تقویت نماییم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد : معدن آلبلاغ اسفراین و آلومینای جاجرم پتانسیل های خوبی برای حمایت های بیشتر در زمینه توسعه دارد.

*حمایت مجموعه ایمیدرو از اشتغال زایی قابل تقدیر است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در ادامه جلسه خاطر نشان کرد : اقدامات مجموعه ایمیدرو  در حمایت از مباحث اشتغال زایی و صنایع را  قابل تقدیر می باشد.

محمدی  با اشاره به ظرفیت های نیروی های  تخصصی بومی خراسان شمالی تاکید کرد : امیدواریم در فازهای مختلف بهره برداری از معدن از نیروهای متخصص بومی استفاده شود تا شاهد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی محسن ایمیدرو صنایع معدنی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است