Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فراستی با اشاره به ویژه برنامه های کانون امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز، گفت: پویش «مهر حسینی» به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم و صفر در این کانون راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام «محمد حسام فراستی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تهیه کلیپ یپرامون دفاع مقدس از سوی فعالین کانون امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز، اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی فعالین این کانون اقدام به اجرای نمایش و طنز پیرامون مسائل سیاسی، اجتماعی، معضلات شهری در قالب طنز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز بیان کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس بنا داریم نمایشگاهی برپا  و خدمات و دلاوری های شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس را به همگان معرفی کنیم.

 

وی افزود: فعالین این کانون هم در مناسبت های مختلف اقدام به نمایشگاهها و طراحی صحنه هایی از وقایع تاریخی می کنند، به طور مثال به مناسبت دهه ولایت و امامت اقدام به طراحی واقعه غدیر خم کردند. ضمن اینکه در مناسبت های مختلف گروه سرود این کانون به زبان های عربی و انگلیسی اقدام به اجرای سرود کردند و از شبکه های سوم  سیما و افق نیز اجرای گروه سرود پخش شد.

 

حجت الاسلام فراستی به برگزاری دوره های آموزش مداحی  با حضور اساتید برجسته در این زمینه اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم، تئاتر و فعالیت های هنری بخش دیگری از فعالیت های این کانون است. رویکرد کانون ما در این راستا که نوجوانان و جوانان را به فعالیت های این کانون جذب کنیم و برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز همچنین از اجرای طرح «پویش مهر حسینی» از سوی این کانون به مناسبت ماه محرم و صفر و هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این پویش در راستای تحقق رزمایش مواسات و همدلی و تامین بخشی از اجاره منازل افراد نیازمند راه اندازی شده است، تا گامی در جهت محرومیت زدایی با مشارکت مردم و خیرین برداشته شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای این کانون در سالهای گذشته پرداخت بخشی از کمک هزینه سفر به عتبات عالیات افراد نیازمند بوده است.

 

وی به اقدامات این کانون فرهنگی هنری در راستای مبارزه با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: گندزدایی معابر، ضدعفونی کردن مکان های عمومی، شناسایی و رسیدگی به خانواده هایی که با توجه به این بیماری دچار آسیب شدند، توزیع بسته های معیشتی و نان رایگان صلواتی از دیگر برنامه های اجرایی این کانون درراستای مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

 

حجت الاسلام فراستی با اشاره به دیگر برنامه های این کانون در مناسبت های مختلف گفت: برگزاری مسابقه مجازی کرامت به منظور آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با سیره رضوی از جمله این برنامه ها است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم کانون مسجد دفاع مقدس هفته دفاع مقدس امام خمینی ره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری در پیش کنگره یادواره ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس کازرون گفت: یکی از عملیات‌های سرنوشت ساز که فشار بر پیکر ارتش بعث عراق وارد کرد و باعث صدور قطعنامه شد عملیات در شلمچه بود که توسط گردان حضرت زینب (س) و امثال آن انجام شد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از تاسوعا و عاشورا حسینی است و جبهه‌های مقاومت در منطقه خروجی دفاع مقدس است.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست و باید قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران باشیم.

سردار ظهرابی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان می‌خواستند انقلاب را خاموش کنند که امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودنند ما در هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم.

او در این ما با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهدای گردان حضرت زینب (س) از دلاور مندی‌ها و رشادت‌های رزمندگان این گردان در هشت سال دفاع مقدس نکاتی را بیان داشتند.

همچنین در این مراسم امام جمعه کازرون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی با گرامیداشت یاد شهدا حضور همه رزمندگان گردان حضرت زینب (س) دوران دفاع مقدس در شهرستان کازرون را خیر مقدم گفت و تعدادی از فرماندهان و یادگاران به جا مانده از این گردان حاج کاظم پدیدار، امین افشار، بازیار و ساجدی به خاطره گویی از رشادت‌های رزمندگان پرداختند. 

شعر خوانی شاعر انقلابی دکتر دهقانیان فرد و اجرای سرود مالک اشتر از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی