Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان به همراه جمعی از اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان گیلان صبح امروز از اراضی ملی شهرستان رضوانشهر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان به همراه جمعی از اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان گیلان صبح امروز از اراضی ملی شهرستان رضوانشهر بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین خلیلی طی این بازدید گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان، فعالانه بر عملکرد دستگاه‌های متولی در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی نظارت دارد و بازدید میدانی امروز در همین راستا صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری گیلان ضمن تاکید بر لزوم برخورد جدی با متجاوزان به عرصه‌های ملی اظهار داشت: ادارات منابع طبیعی موظفند به محض مشاهده تصرف اراضی ملی، با آن برخورد کرده و بدون نیاز به تشکیل پرونده در محاکم قضایی، اقدام به رفع تصرف نمایند.

رئیس شورای قضایی استان گیلان، با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از ظرفیت‌های قانونی مانند طرح هادی برای دست اندازی به اراضی ملی تصریح کرد: دستگاه قضایی نه تنها اجازه افزایش سطح اراضی تحت پوشش طرح هادی در گیلان را نخواهد داد بلکه در حدود فعلی آن در مناطق مختلف استان نیز بازنگری خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان اراضی طبیعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیلان اراضی طبیعی کل دادگستری گیلان استان گیلان اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد