Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا در اقدامی عجیب صحبت‌های مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره «خلیج فارس» را تغییر داد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با التعاون در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و این مربی در بخش از صحبت‌های خود عنوان کرد که بچه‌های پرسپولیس ذهن برنده خواه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی در وجودشان نهادیه شده و به یک باور تبدیل شده است. اگر به ما بگویند می‌توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، به حرف شان ایمان داریم، زیرا فوق العاده باغیرت، جنگی و قدر هستند هر غیرممکنی را ممکن کنند. این موضوع برای کادرفنی پرسپولیس باعث افتخار است.

پس از این صحبت‌ها، سایت رسمی لیگ قهرمانان اقدام به انعکاس این مصاحبه کرد، اما در اقدامی عجیب عبارت «خلیج فارس» را در صحبت‌های مربی پرسپولیس حذف کرد و به جای آن از واژه «خلیج» استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس خلیج فارس فوتبال ایران خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 69 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن