Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:02:09 GMT

مسی در سیتی ناممکن بود؛ ولی امباپه ممکن است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۱۸۶۰

مسی در سیتی ناممکن بود؛ ولی امباپه ممکن است

ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید لیونل مسی برای این تیم هدفی واقع‌گرایانه نبوده ولی کیلیان امباپه می‌تواند هدف عالی‌ای برای این تیم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی میلز مدافع و ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید با وجود شایعات در هفته‌های گذشته درباره احتمال انتقال لیونل مسی به این تیم، مسی برای سیتیزن‌ها گزینه واقع گرایانه‌ای نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به گفته او تلاش برای خرید کیلیان امباپه می‌تواند هدفی عالی برای این تیم باشد.

 

 

میلز در این باره گفت: " به نظر من مسی هیچوقت گزینه‌ای واقع گرایانه برای منچسترسیتی نبود. اگر مسی به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک می‌کرد شاید می‌شد یک احتمال برای انتقالش به سیتی در نظر گرفت ولی حتی اگر چنین اتفاقی می‌افتاد و بارسلونا رهایش می‌کرد باز هم جذب او کار بسیار دشواری بود".

 

ستاره سابق سیتی در ادامه گفت: " لیونل مسی پدیده خاص و عجیبی است. به نظر من او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. وقتی او را از نزدیک و در زمین فوتبال می‌بینید کیفیتش حتی از آنچه در تلویزیون می‌بینید هم بهتر است".

 

 

میلز در ادامه صحبتهایش گفت: " به اعتقاد من کیلیان امباپه می‌تواند یک خرید عالی برای سیتی باشد. او ممکن است نقش شماره 9 را بازی کند و جانشین آگوئرو باشد. چرا که گابریل ژسوس نتوانسته خود را به عنوان ستاره‌ای مطرح کند که می‌تواند این نقش را برای سیتی بازی کند".

 

 

کیلیان امباپه منچستر سیتی لیونل مسی پاری سن ژرمن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه منچستر سیتی لیونل مسی پاری سن ژرمن بارسلونا کیلیان امباپه لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شب برای امباپه و پاریسی‌ها تلخ تمام شد و همان تک گل فولکروگ برای برتری دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان کفایت می‌کرد. سه‌شنبه بعد در پاریس سرنوشت فینالیست مشخص می‌شود و این همان دیداری است که امباپه منتظرش است.

ستاره اول پی اس جی که یک نیمه بسیار ناامیدکننده داشت، در 45 دقیقه دوم کمی بهتر بازی کرد و یک توپ او نیز با بدشانسی به تیر خورد.

امباپه که هرگز دوست ندارد با ناکامی از پی اس جی خداحافظی کند، ساعاتی پس از بازی در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «این بخش اول بازی بود، ما پاریس هستیم.»

در واقع کیلیان معتقد است هنوز چیز تعیین نشده و بی‌تاب بازی برگشت است تا با درخشش در پارک دو پرنس تیمش را راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!