Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@14:26:15 GMT

نوبت دهی خدمات تعویض پلاک در ۱۰ استان اینترنتی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۱۹۵۳

نوبت دهی خدمات تعویض پلاک در ۱۰ استان اینترنتی شد

رویداد۲۴ سرهنگ علی محمدی در این باره گفت: حسب دستور ریاست پلیس راهور ناجا و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای حضور در مراکز تعویض پلاک به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن سامانه nobatdehi.epolice.ir برای دریافت نوبت اینترنتی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح دریافت نوبت برای خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تهران به صورت اینترنتی درآمد، گفـت: با اقدامات انجام شده از روز شنبه ۲۹شهریورماه ارائه خدمات شماره گذاری در تمامی مراکز تعویض پلاک تهران از طریق نوبت دهی اینترنتی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، کرمانشاه، البرز، یزد و قم نیز اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی، در حال حاضر زمان نوبت دهی نهایتا یک روز است و فرد می‌تواند برای روز بعد نوبت دریافت کند، البته در مواردی حتی برای همان روز نیز ظرفیت دریافت نوبت وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: متقاضیان خرید خودرو بخوانند

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، درباره افرادی که نوبت اینترنتی دریافت‌کرده‌اند نیز ، گفـت: این افراد حتما در ساعت اعلام شده در مرکز حضور داشته باشند، اطلاعات این افراد در قسمت ورودی مراکز تعویض پلاک وجود دارد و به راحتی می‌توانند وارد شوند. اما همانطور که گفتم لازم است حتما در همان زمان اعلام شده حضور پیدا کنند و اگر بعد از زمان اعلامی هم در محل حاضر شوند، امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت و باید نوبت دیگری دریافت کنند.

وی تاکید کرد که این طرح به زودی در دیگر استان‌های باقی مانده نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تعویض پلاک بازار خودرو شماره گذاری تعویض پلاک نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم

آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سالروز وفات این حضرت، عصر سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) توسط خادمان حرم و با حضور زائران و مجاوران شهر ری برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری