Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:18:53 GMT

بیانیه کیکه ستین علیه بارسا: شکایت می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۱۰۰

بیانیه کیکه ستین علیه بارسا: شکایت می‌کنم

کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا با انتشار یک بیانیه اعلام کرد قصد دارد علیه این باشگاه دست به اقامه دعوای حقوقی بزند.

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا که چندی پیش از این تیم اخراج شد لحظاتی پیش با انتشار یک بیانیه از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد علیه باشگاه کاتالان در دادگاه اقامه دعوا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکه ستین تا دیروز 16 سپتامبر به بارسلونا مهلت داده بود تا حکم اخراج او را علناً ابلاغ کند. درخواستی که از طرف بارسلونا اجابت نشد.

 

 

وکلای ستین پیشتر با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا خواهان حل و فصل اختلافها درباره اخراج او در تاریخ 26 آگوست شده بودند.

 

با سکوت باشگاه بارسلونا در مقابل درخواستهای کیکه ستین، بر اساس آنچه ستین حالا در بیانیه خود اعلام کرده او و تیم حقوقی‌اش و همچنین دستیاران او در بارسا تصمیم گرفته اند علیه باشگاه به دادگاه شکایت کنند.

 

متن بیانیه منتشر شده کیکه ستین علیه بارسلونا

 

باید به این نکته توجه داشت که قرارداد کیکه ستین با باشگاه بارسلونا تا سال 2022 اعتبار داشت. مساله اخراج ستین و شکایت او علیه بارسلونا فشار جدیدی علیه رئیس باشگاه یوسپ ماریا بارتومئو ایجاد خواهد کرد. کسی که دیروز اعلام شد جمع آوری امضا برای رای عدم اعتماد به او به حدنصاب رسیده است.

 

مشکل دیگر بارسلونا با توجه به مساله کیکه ستین این است که تا زمان حل و فصل نشدن این مساله کومان فعلاً و تا زمان برگزاری اولین جلسه دادگاه قادر به حضور روی نیمکت بارسا در بازهای رسمی نیست و در نتیجه دست کم در اولین بازی بارسا در هفته آینده او را روی نیمکت این تیم نخواهیم دید.

 

 

بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد