Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سردار حیدرنیا، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران عصر امروز در همایش عاشق محمد رسول‌الله (ص) که با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها بسیج و حوزه‌های بسیج در ورزشگاه شهدای هفتم تیر شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه بسیجیان با فعالیت و عملکرد به‌جای خود همه دشمنی‌ها، حیله‌ها و مکر دشمنان را به خودشان برمی‌گردانند و بسیجیان در همه صحنه‌ها و عرصه همه حرکت‌ها پای امر ولی امر مسلمین جانشین بر حق امام زمان (عج) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرنیا با اشاره به آماده بودن نیروی‌های مختلف کشور اظهار کرد: امروز همه سربازان مقام معظم رهبری در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ارتش و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها آماده هستند تا دشمنی دشمنان را به خود آن‌ها برگردانند و اگر می‌بینید دشمنان در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار دست از جنایت بر نمی‌دارد و همه دشمنی خود را علیه این نظام و علیه این مردم به کار می‌برند ‌بدانند که همه کفر مقابل همه جبهه اسلام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروزه جبهه اسلام در ایران عزیزمان خلاصه شده است و تحت فرمان مقام عظمای ولایت رهبر معظم انقلاب به مبارزه جبهه کفر می‌پردازند‌.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: اگر می‌بینید آمریکا و ایادی‌اش با ما دشمنی می‌کنند، بدانید که از بسیجیان هراس دارند و اگر مشکلات اقتصادی بر مردم فشار می‌آورد، همه از حیله و نیرنگ دشمنان است و گمان نکنید که آمریکا با نظام مشکل دارد، بلکه آمریکا با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران مشکل دارد.

حیدرنیا اظهار کرد: بسیجیان عزیز قدر منزلت خود را بدانند، امام راحل و بزرگوار ما می‌فرمود که افتخار من در این دنیا این است که خود بسیجی هستم و امیدوارم در آن دنیا با بسیجیان مشهور شوم.

وی ادامه داد: حضور شما در صحنه‌های مختلف نظام انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی که متعلق به امام زمان (عج) است فراتر از عبادت است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران سپاه را خادم مردم دانست و گفت: سپاه و بسیج کنار مردم، از مردم و برای مردم است که همیشه در همه صحنه‌ها ثابت کردند که حامی و پشتیبان مردم است.

وی افزود: ما سپاهی‌ها و بسیجیان همیشه مطالبات به حق مردم را از مسؤولان پیگیری می‌کنیم؛ ما برای مردم کار انجام می‌دهیم و افتخار است که خادمی مردم را می‌کنیم.

حیدرنیا ضمن هشدار به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: به دشمنان داخلی و خارجی اعلام می‌کنیم که اگر بخواهند از داخل یا خارج کشورمان علیه انقلاب اسلامی اقدامی کنند، بسیجیان همیشه در صحنه اجازه کوچک‌ترین دخالت در کشور را نمی‌دهند و اگر حرکتی کنند، پاسخ دندان‌شکنی بسیجیان به آن‌ها خواهند داد‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران، مردم خوبی هستند و با توکل بر خدا و کمک مسئولین مشکلات اقتصادی حل خواهد شد و از این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی به‌سلامت عبور خواهیم کرد ‌و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی غاصب، رژیم کودک‌کش عربستان و همه‌ ایادی منطقه خواهیم زد.

اقدام ناشایست نشریه فرانسوی از خیانت حاکمان عربی منطقه نشأت می‌گیرد

 صمد سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک نیز در این همایش اظهار داشت: این همایش بزرگ معنوی به دلیل محکوم کردن اهانت کنندگان به ساحت بزرگ نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) برگزار شد.

وی گفت: بسیجیان شهرستان قرچک در اقدام خودجوش اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم می‌کنند و با حضور خود در این همایش بزرگ مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در پایان بیان داشت: اقدام نشریه فرانسوی بسیار ناشایست بود که از خیانت حاکمان عربی منطقه جهت خوش‌خدمتی به اسرائیل نشأت می‌گیرد، چراکه هیچ‌چیز از ارزش‌های والای پیامبر اکرم مهر و مهربانی کم نمی‌کند.

انتهای پیام/67037/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران بسیج بسیجیان سپاه قرچک انقلاب اسلامی فرمانده سپاه شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روز‌های ایران را هم بررسی کرده است.

به گزارش اعتماد، در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید؛

* دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟

* مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.
* این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟

* اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود

* به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی به انسانیت اتفاق افتاد.

* چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

* این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده، اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.

* خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشور‌های منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور