Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش العهد، فراکسیون «الوفاء للمقاومه» وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان، امروز اعلام کرد اینکه طرفی بخواهد به جای این فراکسیون نماینده‌های آن را انتخاب کند را رد می‌کند.

این فراکسیون افزود: تلاش برخی‌ها برای قدرت گرفتن از خارج آن هم برای تشکیل یک دولت با وزرای جعلی تلاشی است که هدف آن از بین بردن ابتکار فرانسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فراکسیون الوفاء للمقاومه بر اهمیت طرح فرانسه تاکید و اعلام کرد: دولت آمریکا که از منافع اسرائیل در نابودی ثبات کشور و تقویت قدرت، اقتصاد و کارآمدی‌اش در منطقه و جهان حمایت می‌کند، مسئول تعطیل کردن تلاش‌ها برای تشکیل دولت با هدف ممانعت از احیای جایگاه لبنان در منطقه و جهان است. آمریکا همچنین مستقیماً در مانع‌تراشی در تلاش‌ها برای تشکیل دولتی که بیانگر تفاهم ملی و تاکید بر همکاری بین گروه‌های لبنانی باشد، دخیل است.

این فراکسیون همچنین از مسئولان لبنانی که این تلاش‌ها را تعطیل می‌کنند عاجزانه خواست منافع کشور را در اولویت قرار دهند.

فراکسیون الوفا للمقاومه در ادامه توافقات سازش امارات و بحرین با اسرائیل را برخلاف خواست ملت‌هایشان دانست و گفت: این خیانت به مساله فلسطین است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حزب الله لبنان آمریکا پارسی خبر دولت آمریکا اسرائیل برای تشکیل تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست