Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:14:13 GMT

گل استثنایی جهانبخش به پورتموث در جام اتحادیه انگلیس + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۸۰۳

گل استثنایی جهانبخش به پورتموث در جام اتحادیه انگلیس + فیلم

‍‍‍‍‍‍

جهانبخش در حالی که امشب از ابتدا با پیراهن برایتون در جام اتحادیه حاضر شده بود، یک پاس گل داد و گلی تماشایی را به تو دروازه پورتموث فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جهانبخش که از ابتدا آغاز فصل جدید لیگ جزیره نیمکت نشین برایتون بود، امشب _ پنج شنبه ۲۷ شهریورماه در جام اتحادیه این فرصت را پیدا کرد تا در ترکیب نخست تیمش برابر پورتموث قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش که در دیدار قبلی نیز در لیگ برتر برابر چلسی دقایقی به میدان رفته بود، در حضور ۶۸ دقیقه‌ای خود مقابل پورتموث درخشید و یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

این وینگر خلاق ایرانی ابتدا در دقیقه ۳۸ با ارسالی استادانه توپ را به مک آلیستر رساند تا برایتون را پیش بیاندازد. او در ادامه نیز در دقیقه ۵۴ در حرکتی که پایه گذار آن بود، با شوتی بی‌نظیر توپ را به سقف دروازه پورتموث کوباند تا گل به یاد ماندنی دیگری را به دفترچه خاطرات لژیونرهای ایرانی در اروپا اضافه کند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 444854

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون لژیونر تیم ملی فوتبال ایران گل جهانبخش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • ویدیو/ گل استثنایی اورونوف برابر آلومینیوم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم