Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در بحث کرونا نیز علاوه بر سیستم‌های زمینی ضدعفونی، پالایش‌کننده و ایجاد نقاهت‌خانه و فعالیت‌های صورت گرفته در یگان‌های‌مان، بالگرد‌هایی را درست کردیم که در صورت نیاز و ضرورت بتوانیم در سطح شهر‌ها، ضد عفونی را انجام دهیم. امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه با کرونا،  گفت:  قبل از کرونا ما در حوزه بهداشت و درمان وارد شدیم و کمک شایانی در این زمینه به کشور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ۱۷ استان را در مناطق صعب‌العبور، پوشش هوایی می‌دهیم که تردد ماشین و وسیله نقلیه صورت نمی‌گیرد، بالگرد‌ها به کمک خانواده‌ها و افراد مصدوم و یا با وضعیت وخیم می‌روند. مواردی داشتیم چنانچه این بیماران به بیمارستان منتقل نمی‌شدند، صد در صد فوت می‌شدند.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در بحث کرونا نیز علاوه بر سیستم‌های زمینی ضدعفونی، پالایش‌کننده و ایجاد نقاهت‌خانه و فعالیت‌های صورت گرفته در یگان‌های‌مان، بالگرد‌هایی را درست کردیم که در صورت نیاز و ضرورت بتوانیم در سطح شهر‌ها، ضد عفونی را انجام دهیم.

وی افزود: همچنین بالگردی را برای ایزوله کردن بیماران کرونایی ساخته‌ایم، چنانچه در روستایی بیماری بود بتوانیم با این بالگرد بیمار را به بیمارستان انتقال دهیم و الحمدلله در موضوع بالگرد و ایزوله کردن اقدامات با ارزشی انجام داده‌ایم. بیشتر بخوانید: عملیات مشترک هجوم آبخاکی در مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ارتش اجرا شد ارتش با تمام ظرفیت تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در خدمت جامعه خواهد بود

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا نیروی زمینی ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا نیروی زمینی ارتش بالگرد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ینت نیوز» در گزارشی مدعی شد که «هرزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی آخرین جزئیات طرح حمله به رفح و برپایی اردوگاه پناهجویان در مرکز نوار غزه را نهایی کرده است.

این رسانه صهیونیستی که برای ادعای خود از هیچ منبع موثقی نام نبرد، در ادامه این گزارش از تجمع تانک‌های اسرائیلی در مرز غزه و آمادگی آنها برای ورود به باریکه در صورت گرفتن چراغ سبز برای شروع تهاجم زمینی در رفح خبر داد.

این رسانه مدعی شده که تهاجم زمینی به رفح به‌صورت مرحله‌ای طراحی شده و چنانچه گشایشی در توافق تبادل اسرا با حماس حاصل شود، امکان تعلیق یا تعویق آن وجود دارد.

همچنین، ادعا می‌شود که از منظر حصول توافق تبادل اسرا یا آغاز تهاجم زمینی به رفح، ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده، تکلیف مشخص می‌شود.

 روز گذشته، هیئتی از حماس برای بررسی پاسخ اسرائیل به طرح آتش‌بس ارائه‌شده از سوی قطر و مصر به قاهره رفت.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در توافق جدید آزادی ۳۳ گروگان زنده و آتش‌بس در نوار غزه پیشنهاد شده است. گفته می‌شود که هیئت حماس پس از رایزنی‌های روز دوشنبه، قاهره را ترک کرده است و با پاسخ مکتوب بازمی‌گردد.

این طور برآورد کرد که رژیم اسرائیل از گزینه «حمله قریب‌الوقوع به رفح» به‌عنوان اهرمی برای ترغیب حماس به قبول تازه‌ترین پیشنهاد آتش‌بس که همین حالا مشغول بررسی آن است، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند