Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:18:20 GMT

سوال نمایندگان از حاجی میرزایی درباره سند ۲۰۳۰

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۵۰۶

سوال نمایندگان از حاجی میرزایی درباره سند ۲۰۳۰

به گزارش تابناک، رسول فرخی نماینده مرم مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، خبر داد و گفت: سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در ۸ محور تدوین شده که وزیر باید با حضور در کمیسیون آموزش پیرامون این محور‌ها توضیحاتی را ارائه دهد.

وی در همین راستا افزود: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه اعلام وصل شده و باید روند قانونی خود را طبق آیین‌نامه داخلی پارلمان سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده لاهیجان در مجلس در تشریح محور‌های سوال از حاجی میرزایی بیان داشت: اجرای نظام پرداخت‌ها مبتنی بر نظام رتبه‌بندی معلمان، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهم‌ترین نهاد تربیت نیروی انسانی و مولد سرمایه اجتماعی و عهده‌دار اجرای سیاست‌های مصوب و همچنین رعایت عدالت آموزشی در بخش دولتی و غیر انتفاعی از جمله محور‌های سوال از وزیر آموزش و پرورش است.

فرخی در همین راستا ادامه داد: اعمال سیاست همسان در شیوه جذب نیرو‌های نهضتی، حق‌التدریس و سرباز معلم‌ها، رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، اهتمام به تربیت و پرورش دانش آموزان مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و تبیین اندیشه امام خمینی (ره) اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان و افزایش انگیزه آنان برای خدمات مطلوب، با اقدامات فرهنگی و خدمات رفاهی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها و همچنین جلوگیری از اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش و ارائه گزارش به وکلای‌ملت ملت از دیگر محور‌های سوال از حاجی میرزایی است.

به گزارش تسنیم، محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز (یکشنبه ۱۶ شهریور) سوال ملی رسول فرخی میکال از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره علت عملکرد نامناسب وزارت آموزش و پرورش بر حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش و مدیریت را اعلام وصول کرد.

منبع: تسنیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین حاجی میرزایی سند 2030 وزیر آموزش و پرورش نماینده مردم لاهیجان حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده ۱۰۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از 12 سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارتهای دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی 5 سال آینده 1000 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و 800 هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، 2500 هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟