Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@08:07:59 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۷۶۸

ساعت 24-ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل نماینده عربستان اعلام شد.

 یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، یازده بازیکن خود برای دیدار مقابل تیم التعاون عربستان را به شرح مقابل انتخاب کرده است: حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های پرسپولیس و التعاون از ساعت 22:30 آغاز خواهد شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

دو تیم در هفته‌های گذشته عملکرد مناسبی نداشتند، تی‌تی‌ها با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند و در ۵ دیدار اخیر خود رنگ برتری را ندیده‌اند و تنها موفق به کسب ۳ امتیاز شدند. فولاد هم با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است و شرایط بحرانی‌ دارد. آن‌ها برای بقا در لیگ می‌جنگند، شاگردان عبدالله ویسی در ۸ دیدار اخیر نتوانسته‌اند به برتری دست پیدا کنند.

این دو تیم تاکنون ۴۰ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم فولاد ۱۵ برد و سهم تراکتور ۱۲ برد و ۱۳ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. فولاد موفق شده ۴۹ گل را مقابل تراکتور به ثمر برساند و در مقابل تراکتور ۴۵ بار دروازه فولاد را باز کرده است. در ۱۰ تقابل اخیر دو تیم نیز سهم هر کدام از تیم‌ها ۳ برده بوده و چهار دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

تی‌تی‌ها آخرین بار در سال ۱۳۹۷ موفق شدند فولاد را در اهواز مغلوب کنند. دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید، سیدمهدی حسینی هر ۲ گل تی‌تی‌ها را در آن دیدار به ثمر رساند.

اما جالب است بدانید در لیست تراکتور و فولاد هفت بازیکن حضور دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند که امروز برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

به نظر می‌رسد حمید مطهری تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و به دنبال ثبت پانزدهمین کلین‌شیت فصل خود است. عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی تراکتور را تشکیل می‌دهند.

مهدی شیری در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کند. سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد مهدی حسینی عقب‌تر از ریکاردو و واگنین به عنوان تک هافبک‌ دفاعی این تیم در میانه میدان بازی کند. امیرحسین حسین‌زاده در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب مطهری را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229596 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد