Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان محرم نویدکیا در دومین مسابقه آسیایی خود از پس تیم عربستانی بر نیامدند تا کار صعود سپاهان به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سپاهان پس از آنکه لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی مقابل العین امارات آغاز کرد، در دو دیدار گذشته‌اش نتیجه را به السد قطر و النصر واگذار کرد. نماینده اصفهانی فوتبال ایران با پیروزی در دیدار تکراری مقابل عرب‌ها می‌توانست تا حدودی امید صعود را زنده کرده و حتی به صدرنشینی هم فکر کند، اما شکست مجدد برابر النصر عربستان رویای حضور در مرحله حذفی رقابت‌های ACL 2020 را برای نویدکیا به سرابی دور از دسترس تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهانی‌ها به مانند دیدار رفت مقابل همین تیم عربستانی از تاکتیک خاصی برای اداره بازی و راه یافتن به دروازه تیم النصر برخوردار نبودند و این مهاجمان تیزهوش عرب بودند که با سوءاستفاده از غفلت دفاع نماینده ایران، یک بار با ضربه‌ای زیبا به زیر تاق دروازه سپاهان و یک بار هم با عبور توپ از میان پاهای پیام نیازمند تیم ایرانی را راهی رتبه سوم کنند.

چهره مغموم نویدکیا در اکثر دقایق بازی سوژه عکاسان این مسابقه بود. کار شاگردان محرم با این شکست برای صعود به دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شد و طلایی‌ها فقط باید چشم‌ انتظار یک معجزه باشند.

 

گروه D لیگ قهرمانان آسیا- فصل 2020 / هفته چهارم
جمعه: 99/06/28 ؛ ساعت 22:30
استادیوم: جاسم بن حمد دوحه/ بدون تماشاگر
داور: تانتاشف ایلگیز(ازبکستان)/ کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکوف(ازبکستان) و رونی کو مین کیات(سنگاپور)/ داور چهارم: سیواکورن پو اُدوم(تایلند)

 

النصر عربستان 2
گل: عبداله مادو (32) - عبدالرزاق حمداله (42)

 

سپاهان صفر
گل: -

 

ترکیب سپاهان : پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، رسول نویدکیا، سروش رفیعی، محمد محبی، محسن الغسانی و سجاد شهباززاده

سرمربی: مجتبی توتونی
 

ترکیب النصر عربستان: برد جونز، احمد العبید، محمد مادو، عبدالمجید الصلیهیم، سلطان عبدالله الغنام، حمدالله عبدالرزاق، گونزالو مارتینز، عبدالفتاح عسیری، عبدالله الخبیری، مایکون پریرا و خالد عیسی

سرمربی: کارلوس ویتوریا

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم