Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: بررسی مسایل واحدهای مشکل‌دار و تعطیل در اولویت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار دارد و تلاش می‌شود برای این قبیل واحدها راهکاری مانند جذب سرمایه‌گذار جدید یا کمک به سرمایه‌گذار فعلی مجموعه در پیش گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل‌های موجود کارخانجات که با ظرفیت پایین‌تری مشغول به کار بوده و مشکل فروش دارند، یادآورشد: با حمایت‌هایی که از این واحدها انجام می‌شود می‌توان نسبت به افزایش ظرفیت فروش اقدام کرد که این امر منتج به ایجاد اشتغال جدید در این مجموعه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغفوری با اشاره به ضرورت توجه به موضوع جهش تولید و همکاری همه ارگان‌ها برای تحقق آن، گفت: همه تلاش‌ها بر این است که امسال علاوه بر اینکه واحدهای راکد فعال می‌شود، ظرفیت موجود فعلی کارخانجات نیز افزایش یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه تلاش می شود مصوبات کارگروه تسهیل اجرایی شود، تصریح کرد: از سال ۹۴ که کارگروه ایجاد شده تاکنون ۹۴ درصد مصوبات اجرایی شده است.

فغفوری افزود: در راستای حمایت از تولید و برطرف کردن مشکلات پیش روی تولید کنندگان استان ، از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۲ مصوبه از مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: نیمه نخست سال جاری ۴۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار زنجان برگزار شده که ماحصل برگزاری این جلسات ۱۸۰ مصوبه بوده است.

فغفوری اظهار داشت: از ۱۸۰ مصوبه این کارگروه ۱۳۲ مصوبه اجرایی و ۴۸ مصوبه در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: بر این اساس امسال ۷۳ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: این جلسات تاکنون در کلیه شهرستان های زنجان و نیز در محل واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت زنجان تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت زنجان اخبار کنکور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خواجه‌ای گفت: در حال حاضر میزان مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نیز نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند، افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت و ساز در روستا‌ها را افزایش داده است و همین مسئله باعث می‌شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت و هر سال نیز سقف آن افزایش یابد.

وی به ترغیب و تشویق و لزوم همکاری اعضای شورای اسلامی، دهیاران و مشارکت روستاییان در انجام طرح‌های مقاوم سازی اماکن روستایی اشاره کرد و افزود: اهالی روستا‌های استان باید از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با اخذ تسهیلات بانکی برای سلامتی و حفظ جان و اموال خود و پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی خانه‌های خود را مقاوم‌سازی کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: سعی ما براین است که با ادامه روند نوسازی اماکن مسکونی، زمینه‌ای را جهت فراهم ساختن فرصت برای روستاییان، ایجاد بالندگی و خودباوری در روستا‌ها و ارائه تعریف جدید از روستا‌ها به عنوان واحدی تولیدی و فرهنگی آماده کرده و بنیاد مسکن نیز براساس این تکلیف در بخشی از رسالت خود فعالیت‌های خود را بیشتر معطوف به روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته ادامه دهد.

خواجه‌ای ادامه داد: مقاوم سازی اماکن روستایی و مناطق محروم استان در واقع همان پیشگیری قبل از وقوع حادثه و جلوگیری از خسارات و تلفات جانی و مالی در برابر سوانح طبیعی است.

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها