Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@05:57:53 GMT

چرا باید سرور HP را با گارانتی بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۵۹۱

چرا باید سرور HP را با گارانتی بخریم؟

​​​​​​​مسترشبکه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران علاوه بر سرور های اچ پی سایر تجهیزات شبکه را به صورت آنلاین و یا حتی تماس تلفنی به خریداران محترم عرضه می نماید. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


کمپانی HPE یکی از معروف ترین سازندگان تجهیزات شبکه می باشد که این تجهیزات را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله محصولات پر فروش این شرکت سرور بوده که در انواع مختلف و متناسب با نیاز اکثر کاربران تولید و طراحی شده اند و در دسترس قرار گرفته اند.
البته لازم به ذکر است سایر شرکت های مطرح نیز در زمینه تولید سرور فعالیت دارند، اما سرورهای اچ پی بسیار پر طرفدار بوده به طوری می توان گفت طیف وسیعی از بازار سرور در کل جهان را به خود اختصاص داده است.
کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این سرور ها سهم مهمی از بازار تجهیزات شبکه در ایران را اشغال کرده است. اما یکی از مشکلات مهم در خرید سرور اچ پی نبوده نمایندگی این شرکت بزرگ به دلیل تحریم می باشد. این مسأله سبب شده تا خریداران محترم با مشکلاتی نظیر عدم آگاهی از قیمت و کیفیت و همچنین عدم وجود خدمات پس از فروش رو به رو شوند.

حال در این شرایط چگونه سرور اچ پی مورد نیاز خود را خریداری نماییم؟
همان طور که گفته شد خرید این سرورها در ایران با مشکلاتی رو به رو می باشد. حال پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید سرورهای اچ پی ابتدا نیازهای خود را شناسایی کرده، در رابطه با انواع سرور های اچ پی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده (اگر از دانش لازم در این زمینه برخودار نمی باشید حتما از کمک و راهنمایی کارشناسان مطلع در این زمینه استفاده نمایید) تا بتوانید متناسب با نیاز خود مدل سرور و سایر تجهیزات جانبی که بر روی آن نصب می گردد را انتخاب نمایید و آخرین مورد که مهمترین عامل نیز می باشد، انتخاب شرکت و یا فروشگاه معتبر است.
شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا مورد آخری از همه مهمتر است؟

در پاسخ می توان گفت مورد آخر می تواند کلیه موارد بالا را تحت پوشش قرار دهد. به طوری که شما هنگام مراجعه به فروشندگان معتبر می توانید از راهنمایی کارشناسان مستقر در آن شرکت استفاده کرده و سرور مورد نظر خود را با قیمت، کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر خریداری نمایید.
عدم توجه به این عامل می تواند مشکلات زیادی را برای شما بوجود آورد. زیرا بسیاری از کسب و کارها وابستگی زیادی به شبکه داشته و هر گونه اختلال در این امر می تواند مشکلات زیاد و حتی جبران ناپذیری را ایجاد نماید. اگر کالای مورد نظر شما کیفیت لازم را نداشته باشد علاوه بر ضرر بر کسب و کار شما، خرید یک دستگاه دیگر نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا باید این سرورها را با گارانتی خریداری نماییم؟
 
به طور کلی شرکت ها و سازمان ها سالانه، هزینه زیادی را صرف خرید و یا نگهداری تجهیزات شبکه می کنند. در این میان نیز می توان گفت از میان این تجهیزات قیمت سرور اچ پی نیز بسیار بالا می باشد، که این عامل ضرورت وجود گارانتی و یا خدمات پس از فروش را پر رنگ تر می نماید.
علاوه بر خود دستگاه، قیمت تجهیزات جانبی سرور نیز گران بوده و حتی ممکن است در خیلی از موارد بودجه بسیار زیادی صرف آن شده باشد. به همین دلیل بهتر است این تجهیزات را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که ممکن است خیلی از شرکت ها محصولات خود را با عنوان دارای گارانتی به خریداران عرضه نمایند، اما هنگام ایجاد مشکل و استفاده از خدمات پس از فروش هیچ گونه خدماتی را ارائه ندهند. به همین دلیل می توان گفت که چرا خرید از فروشگاه و یا شرکت های معتبر در صدر عوامل مهم در خرید این سرورها قرار دارد.

آیا می توان سرور اچ پی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کرد؟
امروزه استفاده از فروشگاه های اینترنتی بسیار رواج پیدا داشته اما هنوز در رابطه با خرید تجهیزات شبکه جایگاه خود را پیدا نکرده است.
مسترشبکه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران علاوه بر سرور های اچ پی سایر تجهیزات شبکه را به صورت آنلاین و یا حتی تماس تلفنی به خریداران محترم عرضه می نماید.
شما علاوه بر تماس تلفنی می تواند کالای مورد نیاز خود را در سایت مسترشبکه جستجو کرده و علاوه بر کسب اطلاعات لازم در زمینه دستگاه مورد نظر کالای خود را با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش معتبر خریداری نمایید.
همچنین این فروشگاه کلیه کالاهای خود را با 7 روز ضمانت بازگشت بی چون و چرا عرضه می نماید تا خریداران محترم بتوانند با اطمینان خاطر تجهیزات شبکه خود را خریداری نمایند.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ مورد نیاز خود خدمات پس از فروش خریداران محترم تجهیزات شبکه توان گفت سرور اچ پی شرکت ها سرور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد