Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:10:06 GMT

نمایشگاه خیبر در کرج گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۰۷۵

نمایشگاه خیبر در کرج گشایش یافت

سرگرد احسان جعفری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در زمینی به وسعت سه هکتار ایجاد شده و برای روایت عملیات خیبر یک دریاچه مصنوعی در وسعت ۵۰ در ۷۰ متر ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این عملیات اولین عملیات آبی خاکی رزمندگان اسلام  در دفاع مقدس بوده است، افزود: در این نمایشگاه از ادوات نظامی نیز استفاده شده و عملیات خیبر با روایت گری راویان هشت سال دفاع مقدس بازسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری مدت فعالیت این نمایشگاه را ۱۰ شب عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین در این نمایشگاه هر شب یک نمایشنامه اجرا می شود ضمن اینکه بازارچه محصولات فرهنگیبا ۳۰ غرفه در حاشیه آن  راه اندازی شده است.

نمایشگاه پلاک ۴۰ در محمدشهر

فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع)‌منطقه محمدشهر کرج یکی دیگر از برنامه های این ناحیه در هفته دفاع مقدس را برگزاری نمایشگاه پلاک ۴۰ برشمرد و گفت: این نمایشگاه به نقش زنان در دوره های مختلف تاریخی همچون دفاع مقدس، مدافعان حرم و دفاع زیستی پرداخته و همچنین نقش زنان در مقدمات ظهور نیز بررسی می شود.

وی افزود: این نمایشگاه در پارک آزادگان ولدآباد محمدشهر راه اندازی شده که دارای غرفه های اقتصاد مقاومتی برای زنان بی سرپرست محمدشهر نیز می باشد.

جعفری بیان داشت: همچنین در مسکن مهر ماهدشت یک نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فرهنگی راه اندازی شده است.

وی یکی دیگر از برنامه های این ناحیه را در هفته دفاع مقدس راه اندازی کاروان روایت گری دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این کاروان در ۱۰ منطقه محمدشهر و ماهدشت مستقر می شوند و برنامه هایی همچون روایت گری، مسابقه و معرفی رزمندگان و شهدای این محلات را اجرا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) محمدشهر کرج آخرین برنامه را رزمایش دیدار برشمرد و افزود: در این برنامه به صورت هماهنگ و منسجم در روز ۳۱ شهریور ماه با حضور در منزل ۲۰۰ نفر از خانواده های شهدای محمدشهر و ماهدشت از آن ها  تجلیل می کنند.

برچسب‌ها عملیات خیبر هفته دفاع مقدس محمدشهر ماهدشت استان البرز پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عملیات خیبر هفته دفاع مقدس محمدشهر ماهدشت استان البرز عملیات خیبر هفته دفاع مقدس محمدشهر ماهدشت استان البرز اخبار کنکور راه اندازی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) باقرشهر آماده میزبان شهید گمنام شد.

بر اساس این گزارش طی هفته‌های گذشته و در راستای برگزاری کنگره سرداران ۱۲ هزار شهید استان تهران که مشخص شد شهیدی والامقام مهمان باقرشهر می‌شود.

گفتنی است که مردم شهید پرور باقرشهر و ری از از سه‌راهی خیرآباد تا انتهای بلوار نفت پیکر مطهر این شهید گمنام تازه تفحص عملیات «خیبر» را تشییع کردند.

لازم به ذکر است این مراسم که با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام باقری امام جمعه کهریزک، گراوند سرپرست بخشداری کهریزک، سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله «ره»، شهرداران، دهیاران، ائمه جماعات مساجد، مسئولین ادارت و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف و شهیدپرور شهرستان ری برگزار شد، پیکر مطهر شهید پس از تشییع در محل میدان اصلی پارک علم و فناوری وابسته به وزارت نفت آرام گرفت.

مرتضی همتی، شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت حضور این شهید والامقام در باقرشهر، با بازدید و کار شبانه روزی همکاران مجموعه شهرداری بولوار نفت و محل پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت اکنون برای میزبانی از این شهید والامقام آماده شد.

وی گفت: عمده فعالیت‌های شهرداری در این بلوار در زمینه محوطه سازی، تسطیح، جمع آوری زباله، نخاله‌های زیاد ساختمانی، لکه گیری آسفالت، بهسازی فضای سبز، زیباسازی و فضاسازی این بولوار بعد از سال‌ها بود و در نهایت امروز پیکر این شهید گلگون کفن با حضور گسترده مردم تشییع شد.

کد خبر 6096476

دیگر خبرها

  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر