Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-اعتراض‌ها علیه عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی درکشور‌های مختلف از یمن و عراق گرفته تا مراکش ادامه دارد. خبرگزاری میزان – اعتراض‌ها به امضای توافق عادی سازی روابط میان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی و انتشار خبرهایی مبنی بر ادامه این روند، سبب شده تا اعتراض‌های گسترده‌ای در محکومیت آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش پایگاه‎های «اللولوه، شهاب و فلسطین الان»، مردم بحرین طی شبانه روز گذشته و در «جمعه خشم» با تجمع در مقابل منزل «شیخ عیسی قاسم» از علمای مطرح این کشور در منطقه «الدراز» و سردادن شعارهایی، اعتراض خود را به این روند نشان دادند.     مردم بحرین با وجود اعلام هشدار‌های امنیتی، برای هفتمین روز با هدف محکوم کردن جنایت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا و در حمایت از آرمان فلسطین، به خیابان‌ها رفتند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   این اعتراض‌ها در حالی برگزار شد که نیرو‌های ضد شورش آل خلیفه در طول روز در مناطق مختلف مستقر شده و مانع حرکت معترضان می‌شدند.     «شیخ عدنان القطن» نیز در جریان خطبه نماز جمعه بحرین، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط «منامه» را به چالش کشید.     همچنین، مردم کویت تاکید کردند عادی سازی را رد می‌کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   از فلسطین نیز خبرمی رسد، «شیخ عکرمه صبری»، امام جماعت «مسجد الاقصی»، حمایت از فلسطین را وظیفه هرکسی که خواهان حضور در این مسجد است، خواند.    بیشتر بخوانید:  هشدار شیخ عیسی قاسم به حکام بحرین  تظاهرات مردم بحرین علیه اقدام آل خلیفه در توافق با رژیم صهیونیستی درگیری‌های متعددی همچنین طی شبانه روز گذشته میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف اراضی اشغالی رخ داد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   نظامیان صهیونیست در پی مشاهده این اعتراض‌های گسترده، اقدام به مسدود کردن مسیر ورودی برخی از شهر‌ها کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   «الخلیل» و «قلقیلیه» از مهم‌ترین مراکز اعتراض‌ها علیه عادی سازی بودند.     در «العیساویه» در «قدس اشغالی» نیز صهیونیست‌ها برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور استفاده کردند.     مردم «فلوجه» عراق نیز با برپایی تظاهراتی اعتراضی، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.     «یمن» و «مراکش» نیز از دیگر کشور‌هایی بودند که طی شبانه روز گذشته شاهد تظاهرات «جمعه خشم» بودند.     مردم «ابین»، در جنوب یمن با حضور در خیابان‎ها، ضمن رد محکومان توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی، حضور این رژیم در «سقطری» را نیز محکوم کردند.   نکته قابل توجه در موضوع عادی سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی، مقاله یک روزنامه صهیونیستی است که نوشت «ابوظبی و منامه کمتر از اروپا از فلسطینیان حمایت می‌کنند.»   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل توافق بحرین و رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توافق عادی سازی تحولات بین الملل توافق بحرین و رژیم صهیونیستی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه شورای جنگ رژیم صهیونیستی در قلب شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش‌ مشرق و به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه بار دیگر در منطقه «کریاه» در مرکز شهر تل آویو که مقرهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد، تظاهرات کردند.

آنها در این تظاهرات سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و خواهان بسته شدن قرارداد مبادله اسیران فلسطینی با بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین شدند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان از آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها علیه سیاست های کابینه تظاهرات کرده اند که به زد و خورد با پلیس و بازداشت شماری از آنها منجر شده است. آنها تاکید کرده اند که کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین بی توجهی می کند و آنها در اولویت تصمیم گیری های اعضای کابینه قرار ندارند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها