Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:14:25 GMT

شهر وحیدیه از مدیریت خوبی برخوردار است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۰۶۵

شهر وحیدیه از مدیریت خوبی برخوردار است

فرماندار شهریار در دومین جلسه شورای اداری گفت:مردم ارباب ما هستند و وظیفه ماست که پاسخگوی اموری باشیم که برای رفع آن ها به ما رجوع می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دومین جلسه شورای اداری شهرستان اختصاصی شهر وحیدیه به ریاست فرماندار شهرستان شهریار و با حضور امام جمعه وحیدیه معاونت های فرمانداری،بخشدار جوقین شهردار و اعضای شورای شهر وحیدیه و روئسای ادارات مربوطه  در محل فرهنگسرای ایثار شهر وحیدیه  بررگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت ایام دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده های آن ها از همراهیه همراه با عقلانیت و تدبیر امام جمعه شهر وحیدیه با مجموعه های اداری، سیاسی و اعضای شورای شهر و بخش که با اتحاد و وفاق کارهای ارزشمندی را برای شهر انجام داده است قدردانی کرد.

طاهری با اشاره به این مطلب که شهر وحیدیه در شهرستان از مدیریت شهری بسیار خوبی برخوردار بوده گفت: در این شهر کمتر شاهد مسائل منفی بوده ایم و عملکرد هوشیارانه نسبت به مسائل و مشکلات یکی از دلایل موفقیت بوده است.

وی ادامه داد: کلید پروژه های خوبی در حوزه های فرهنگی و ورزشی در این شهر خورده شده  و این نشان از یک مدیریت دقیق دارد اما همه می دانیم مسیر توسعه صعودی است و نباید از کار و تلاش برای جلب رضایت ایستاد.

فرماندار شهرستان شهریارتاکید کرد: مردم چشم امیدشان به مسئولان است و برای گره گشایی و رفع مشکلات آن ها علی رغم تلاش هایی که صورت می گیرد همچنان نیازمند تلاش مضاعف هستیم، چرا که با وجود نظارت ها و بازرسی های مستمر در شهر شاهد نارضایتی مردم به واسطه مسائل و مشکلات اقتصادی و سختی های ناشی از بیماری کرونا که رنج و مصائب روحی و روانی را ایجاد کرده است، هستیم.

وی ادامه داد: بر همه دستگاه های اجرایی تکلیف است پاسخگوی مردم که اربابان ما هستند و برای انجام کارهایشان به ما رجوع می کنند باشیم.

طاهری با ذکر این مطلب که کارهای مردم تفکیک شده و به ما محول شده است گفت: برای حل دغدغه های مردم بکوشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری فرماندار شهریار شهر وحیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند