Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، کریمیان رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: فرهنگ دفاع مقدس انگیزه و فرصتی برای تولید آثار فاخر و ارزشمند هنری است تا با تولید این آثار عموم جامعه نیز بتوانند از ایثارگران و رزمندگان الگوبرداری درستی با توجه به شرایط جامعه داشته باشند.

او افزود: در این راستا امسال نیز همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری با همکاری دفاتر مختلف هنر‌های نمایشی، تجسمی، مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان ادامه داد: در مجموع امسال ۱۴ عنوان برنامه اصلی هنری توسط حوزه هنری خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۲۲ هزار و ۷۹۵ عنوان برنامه در حوزه دفاع مقدس در صدا و سیما

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برگزاری شب خاطره دفاع مقدس با حضور رزمندگان، برگزاری شب شعر، تولید نماهنگ اثر تجسمی، تولید نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، اکران فیلم دفاع مقدس به صورت زنده و تهیه کلیپ معرفی شهدا و نشر آن در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

کریمیان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید دو نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس خواهیم داشت، بیان‌کرد: برگزاری نمایشگاه ارائه محصولات دفاع مقدس و شرکت در نمایشگاه ۱۰۰ اثر تجسمی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های حوزه هنری خراسان‌جنوبی برای هفته دفاع مقدس است.

او گفت: امسال در هفته دفاع مقدس به واسطه شیوع کرونا رونمایی از کتاب را نخواهیم داشت چرا که به واسطه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضرورت عدم تجمع نخواهیم توانست جشن رونمایی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری مناسبت هفته دفاع مقدس حوزه هنری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲