Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:54:12 GMT

محصول سیب‌ ارومیه باز هم در کنار جاده به فروش می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۵۸۵

محصول سیب‌ ارومیه باز هم در کنار جاده به فروش می‌رسد

گروه استان‌ها-رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ارومیه گفت: متاسفانه با وجود اینکه مسئولان امر در جلسات نشسته و تصمیم بر ممنوعیت سیب در کنار جاده می‌گیرند اما هم اکنون محصول سیب در کنار جاده رها شده و امسال از سال گذشته فروش مناسب‌تری دارد. - اخبار استانها -

قاسم عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه قیمت پایه انگور تاکنون اعلام نشده است اظهار داشت: هم اکنون قیمت انگور کشمشی قرمز بین 20 تا 35 هزار تومان و کشمش سفید هفت تا 20 هزار تومان قیمت دارد اما متاسفانه شرکت پاکدیس، انگوری خریداری نمی‌کند که اگر می‌کرد رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی به وجود می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارخانه‌هایی که انگور مورد نیاز را از کنار جاده خریداری می‌کنند، با قیمت یک هزار و 800 خریداری کردهکه این قیمت در بازار امروز اصلا مناسب نیست، در حالی که پایه قیمت آن باید بالای سه هزار تومان باشد.

‌دستور ویژه وزیر صنعت برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی سیب در کشور؛ فروش سیب بهبود می‌یابد + فیلموزارت جهاد کشاورزی مشکل عدم فروش سیب باغداران آذربایجان غربی را برطرف کند

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه قیمت پایه سیب روی درختی در سال گذشته به قیمت دو هزار تومان به فروش می رسید افزود: از سوی دیگر متاسفانه با وجود اینکه مسئولان امر در جلسات نشسته و تصمیم بر ممنوعیت سیب در کنار جاده می‌گیرند اما هم اکنون محصول سیب در کنار جاده رها شده و امسال از سال گذشته فروش مناسب‌تری دارد.

وی با اشاره به اینکه سیب کنار جاده 700 تا 800 تومان خریداری می‌شود بیان کرد: از سوی دیگر متاسفانه دولت قیمت تضمینی سیب را اعلام نکرده و بنابراین مشخص نیست که کی اعلام می شود و امید است که پس از برداشت محصول، این قیمت‌ها اعلام نشود.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیب در کنار جاده هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت