Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بیرانوند عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من در مسابقات لیگ دو و میدانی در ماده‌های ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر مقام دوم را به دست آوردم. سطح مسابقات دو و میدانی خوب بود و با انگیزه بالا در مراحل بعدی رکوردم بهتر خواهد شد. همایون همتی یکی از رقیبان من است که با یکدیگر دوست هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیرانوند درباره سطح آمادگی اش بعد از ۶ ماه دوری از مسابقات بیان کرد: باشگاه پلیمر خلیج فارس از ورزشکاران حمایت می‌کند و همین موضوع باعث شده که ما انگیزه مان افزایش یابد. مسابقات دو و میدانی  به علت شیوع ویروس کرونا بیش از ۶ ماه تعطیل بود، اما جای امیدواری وجود دارد و وضعیت ما ورزشکاران بهتر از این می‌شود.  

وضعیت دو و میدانی با ورود باشگاه پلیمر خلیج فارس بهتر شده است 

دو و میدانی کار کشورمان درباره  مهمترین اولویت  دو و میدانی در شرایط فعلی گفت: فدراسیون دو و میدانی و باشگاه‌ها باید به دوندگان توجه بیشتری کنند و از زمان ورود باشگاه پلیمر خلیج فارس با مدیریت رحیمی به دو و میدانی کشورمان وضعیت بهتر شده است. البته باشگاه‌های بیشتری باید در دو و میدانی شرکت کنند و کمک حال این رشته ورزشی باشند تا وضعیت این رشته ورزشی در سال‌ها بعد بهتر شود.  

بیرانوند تصریح کرد:  اگر مسابقات دو و میدانی از طریق رسانه‌ها پوشش داده شود در آن صورت ورزشکاران این رشته ورزشی دیده می‌شوند و انگیزه شان بیشتر می‌شود. دو و میدانی پتانسیل بالایی دارد و دوندگان این موضوع را ثابت کردند. اگر باشگاه‌های بیشتری در لیگ دو و میدانی شرکت کنند این موضوع  باعث پیشرفت این رشته ورزشی می‌شود، اما اگر فقط ۲ تیم دو و میدانی وجود داشته باشد، در آن صورت این ۲ تیم هم تعطیل می‌شوند و این موضوع به ضرر این رشته ورزشی خواهد بود. 

بیشتر بخوانید

اُفت رکورد‌ها در مرحله دوم لیگ دو و میدانی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی لیگ دو و میدانی مرتضی بیرانوند باشگاه پلیمر خلیج فارس لیگ دو و میدانی رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران