Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی استاندار یزد گفت: راه‌اندازی معادن جدید منوط به بررسی‌های کارشناسانه حوزه محیط‌زیست است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از یزدرسا، نشست شورای معادن استان یزد به ریاست استاندار و با حضور نماینده شهرستان‌های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون معدن مجلس، نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس، نماینده مردم شهرستان اردکان و جمعی از مسئولین استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی طالبی در این نشست با اشاره به تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر فعال‌سازی سرمایه‌های منجمد، گفت: این فعال‌سازی شامل اکتشاف معادن جدید، بهره‌برداری مناسب از معادن شناسایی‌شده و فعال کردن معادن غیرفعال است.

استاندار یزد بابیان اینکه راه‌اندازی معادن جدید منوط به بررسی‌های کارشناسانه حوزه محیط‌زیست است، اذعان داشت: بازدید از معادن مشابه در دیگر استان‌ها ازجمله برخی اقدامات استان یزد برای اطمینان از آسیب حداقلی معادن جدید به محیط‌زیست هستند.

استاندار در پایان با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات استان برای تحقق سهم استان از فروش معادن و فعالیت‌های معدنی عنوان کرد: ‌با وصول مطالبات استان می‌توان کسری بودجه استان و اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را تأمین کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معادن جدید محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • سند آمایش و نقشه راه معادن مازندران تدوین شود
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد