Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:39:30 GMT

همدان|سد نعمت آباد با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۰۶۱

همدان|سد نعمت آباد با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

گروه استان‌ها - سد نعمت آباد پس از ۲۳ سال انتظار با اعتبار ۵۹۶ میلیارد ریال افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سد نعمت آباد صبح امروز با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، نمایندگان و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

برای احداث این سد که با هدف ذخیره آب برای بهبود آبیاری در 450 هکتار از اراضی دشت اسدآباد احداث شده، 596 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو در این برنامه طرح های آبرسانی به 30 روستا در سطح استان همدان و 3 پروژه تامین برق و افزایش ظرفیت سه منطقه ملایر، رزن و اسدآباد را نیز افتتاح می کند.

افتتاح سد اسدآباد پس از سال‌ها انتظار؛ خط انتقال آب به تویسرکان به زودی پایان می‌یابدوعده افتتاح سد «سیاهو» در استان خراسان جنوبی باز هم محقق نشداستاندار بوشهر: مشکلات نخل‌داران تنگستانی با افتتاح سد خاییز برطرف می‌شود

شروع عملیات اجرای خط 400 کیلوولتی ملایر- خرم آباد از دیگر طرح هایی است که در سفر وزیر نیرو به استان همدان به بهره برداری می‌رسد.

برای اجرای این طرح ها جمعا 5هزار و 880 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد