Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:40:25 GMT

فراخوان اولین مسابقه کمیک انتشارات هورخش منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۵۳۸

فراخوان اولین مسابقه کمیک انتشارات هورخش منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، استودیو انیمیشن هورخش از سال ۱۳۹۵ وارد حیطه طراحی و چاپ کمیک شده است و تاکنون در این زمینه به شکل داخلی و بین‌المللی فعالیت داشته است. در ادامه فعالیت‌های این استودیو در زمینه طراحی و چاپ کمیک، انتشارات هورخش تأسیس شد. این انتشارات در نظر دارد به منظور افزایش تنوع آثار منتشر شده، حمایت از چاپ و نشر کمیک و کمک به هنرمندان خلاق و با استعداد مسابقه نویسندگی و طراحی کمیک برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو، از همه نویسندگان، هنرمندان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود آثار خود را برای شرکت در دو بخش نویسندگی و طراحی کمیک که هر کدام در دو بخش مجزا برای هنرمندان حرفه‌ای و آماتور برگزار می‌شوند تا آخر اسفند ۱۳۹۹ به انتشارات استودیو هورخش به آدرس publications@hoorakhshstudios.com با عنوان «مسابقه هورخش کمیکس» ارسال کنند.

بخش‌های مسابقه:
نویسندگی کمیک (آماتور و حرفه‌ای)
طراحی کمیک (آماتور و حرفه‌ای)


شرایط فنی آثار:
- تکنیک اجرای کار برای هنرمندان و نویسندگان و علاقه‌مندان آزاد است.
- موضوع طراحی و نویسندگی آزاد است و محدودیت ژانری وجود ندارد.
- در بخش طراحی، شما می‌توانید آثار خودتان را به هر شیوه‌ای، با نرم‌افزار یا به شکل دستی (با ارائه نسخه اسکن دیجیتال) ارائه دهید.
- در بخش طراحی، کمیک ارائه شده باید حداکثر در ۴ صفحه در فرمت pdf و ابعاد A۵ یا B۵ باشد. در این بخش طراح ملزم به ارائه متن نیست.
- در بخش نویسندگی، داستان ارائه شده باید در حجم حداکثر ۴ صفحه (صفحه ۱۸ سطری، با فونت ۱۴) نوشته شده، در قالب فایل Word باشد.

مقررات عمومی:
- آثار باید منحصراً به ایمیل رسمی انتشارات استودیو هورخش publications@hoorakhshstudios.com ارسال شوند.
- آثار نباید قبلاً در جایی منتشر شده باشند.
- این فراخوان محدودیت سنی ندارد.
- شرکت آثار در این مسابقه هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.
- هر شرکت‌کننده می‌تواند ۳ اثر در هر بخش ارسال کند.
- ارسال اثر به این مسابقه به منزله پذیرش کامل مقررات است.
- شرکت‌کنندگان باید در ایمیل ارسال شده به این نکته که علاقه‌مند هستند آثارشان در بخش حرفه‌ای یا آماتور شرکت کند اشاره کنند، در غیر این صورت برگزارکنندگان این اختیار را دارند که در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.
- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش‌بینی و اعلام‌نشده بر عهده برگزارکنندگان مسابقه است.

آثار ارسالی توسط گروه داوران این مسابقه داوری و ارزیابی خواهد شد. پایان مهلت دریافت آثار آخر اسفند ۱۳۹۹ و زمان اعلام نتایج حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از طریق وبسایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی استودیو هورخش خواهد بود.

جوایز:
بخش حرفه‌ای:
در بخش طراحی کمیک:
آثار سه نفر برگزیده بخش طراحی در قالب مجموعه‌ای به شکل دیجیتالی و فیزیکی (محدود و سفارشی) منتشر خواهد شد.

در بخش نویسندگی کمیک:
اثر نفر اول برگزیده بخش نویسندگی در دستور کار استودیو هورخش برای طراحی و چاپ کمیک این اثر قرار می‌گیرد.

بخش آماتور:
در دو بخش طراحی و نویسندگی کمیک به نفرات اول یک دوره آموزشی از مدرسه آنلاین هورخش به همراه منتورینگ و یک سال امکان حضور رایگان در وبینارهای این مدرسه، به نفرات دوم یک دوره آموزشی از مدرسه آنلاین هورخش و شش ماه امکان حضور رایگان در وبینارهای این مدرسه، نفرات سوم یک دوره آموزشی از مدرسه آنلاین هورخش و سه ماه امکان حضور رایگان در وبینارهای این مدرسه اهدا می‌شود.

تقویم رویداد:

فراخوان: ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۹

آخرین مهلت ارسال آثار: ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹

اعلام اسامی برگزیدگان: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

برگزاری وبینارهای جانبی آموزش کمیک: در طول زمان مهلت ارسال آثار

کد خبر 5028067 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: نویسنده جهانی چاپ کتاب اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هفته دفاع مقدس تازه های نشر گردشگری معرفی کتاب انتشارات سروش ترجمه رایزنی فرهنگی ادبیات جهان تجدید چاپ انقلاب اسلامی ایران کتاب و کتابخوانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انتشارات علمی و فرهنگی استودیو هورخش بخش نویسندگی طراحی کمیک بخش طراحی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت