Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران گفت: ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح مازندران که در دفاع مقدس نقش داشتند، توسط کمیته ورزش و جونان در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ کاظم غفارپور با بیان اینکه تاکنون سه برنامه شاخص از برنامه‌های دفاع مقدس را برگزار کردیم، اظهار داشت: دو مرحله والیبال ساحلی در تیر ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد و مرحله دوم میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک مرحله تور دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی نیز با حضور دانش‌آموزان بسیجی شهریور ماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار شده است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران روز گذشته در شهرستان بابلسر برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقات مرحله نخست به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شده و روز گذشته با حضور 80 شناگر از 13 شهرستان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.

غفارپور ادامه داد: مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان در دو رده سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال برگزار شده که شهرستان بابلسر در رده سنی بالای 14 سال حائر رتبه برتر شد. در پایان اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران از خانواده شهدا و رزمندگان ورزشکار دفاع مقدس تجلیل شد.

باقرزاده: ورزشکاران به صورت انفرادی و با سرمربی تمرین می‌کنند/ هیچ کشوری اردوی خود را شروع نکرده استمسئول بسیج ورزشکاران مازندران: تقویت اخلاق ورزشی سبب حذف توطئه‌های استکباری می‌شودارسال نامه به هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برای پیگیری بیمه ورزشکاران

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال چهل سالگی هفته دفاع مقدس را پیش‌رو داریم؛ کمیته‌ ورزشی دفاع مقدس با ریاست اداره ورزش و جوانان استان مازندران و دبیری ورزش بسیج سپاه کربلا تشکیل شد.

غفارپور عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس تجدید پیمان و تجدید آرمان با شهدا، رزمندگان و ایثارگران ورزشکار دفاع مقدس با حضور آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه، ریاست ورزش و جوانان استان و بسیجیان ورزشکار در هفته دفاع مقدس در بیت نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از 20 ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران که در دفاع مقدس نقش داشتند توسط کمیته ورزش و جونان در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران بیان کرد: رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ما در این هفته است.

غفارپور خاطرنشان کرد: تور دوچرخه‌سواری نیز در هفته دفاع مقدس از غرب تا شرق رامسر تا گلوگاه را رکاب می‌زنند که در بین راه با خانواده شهدای دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان بزرگوار دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/ 681/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس میزبانی شهرستان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی