Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی100استارت‌آپ، از بین حدود 700 طرح ارسال شده به این مجموعه استارت‌آپی، 60 استارت‌آپ برای داوری نهایی انتخاب شده بودند، که 50 تیم از آنها به صورت حضوری داوری شدند و 10 تیم دیگر به صورت مجازی؛ باسلی زاده در این رابطه گفت: 100استارت‌آپ به دنبال تشکیل زیرساختی برای تیم های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری است، در همین راستا در این رویداد 32 داور و منتور از مجموعه های مختلف استارت‌آپی حضور داشتند و 217 داوری در یک روز رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باسلی زاده با تاکید بر لزوم حرکت هماهنگ و متحد برای کمک به استارت‌آپ ها در شرایط حاضر گفت: نه تنها در داوری و منتوری، بلکه در سرمایه گذاری هم از ظرفیت مجموعه های مختلف استفاده می‌کنیم، در حال حاضر صندوق سرمایه گذاری این مجموعه با حضور 6 مجموعه بنیاد برکت، شناسا، موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان خراسان رضوی، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان در حال فعالیت است. وی در ادامه افزود: همچنین مجموعه های حاضر در رویداد می‌توانستند بر استارت‌آپ های خاص نیز سرمایه گذاری نمایند، در رویداد سکوی پرتاب از طرف داوران حاضر 700 میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفت. باسلی زاده در رابطه با شرایط فعلی منتوری و راهبری تیم ها افزود: علاقه مندی های داوران تا این لحظه بدین شرح می باشد: رضا کلانتری نژاد تیم های بوتیک و دروا، حسین اسلامی تیم های بوتیک و سمف کیدز، شتابدهنده همتک تیم بهزی، خانه نوآوری تیم های حامی باش، وی لرنو، اسپیکا، نورولند و سه کنج، شتابدهنده نیک استارتر تیم اسپو، مجید اسماعیل خانیان تیم اکسایتک.

مدیر ارتباطات و رسانه100استارت‌آپ با اشاره به حضور مسئولان دولتی در رویداد گفت: امیر ناظمی، معاون وزیر

ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مشکات اسدی، مشاور زنان معاون وزیر ارتباطات، سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، علی ناظمی، معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از جمله مسئولان بازدید کننده از رویداد بودند و با همکاری این نهادها مساعدت های خوبی را برای تیم های موفق در داوری در نظر گرفته ایم، که به زودی به اطلاع آنها خواهد رسید.

وی افزود: قدم بعدی برای تیم های حاضر در رویداد سکوی پرتاب جذب اولین نوبت سرمایه و ورود به فرایند شتابدهی است، که این شتابدهی نیز با معرفی به شتابدهنده های همکار صورت می‌گیرد. باسلی زاده در انتها گفت: 100استارت‌آپ آمادگی دارد با شتابدهنده های مختلف وارد همکاری شود و در حال حاضر نیز با چند شتابدهنده در تهران و شهرستان ها در حال همکاری می باشد.

پربیننده ترین قیمت دلار ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار پیش‌بینی قیمت دلار در روز‌های آینده/ سیگنال‌های مثبت در راه بازار ارز طرفداران عرضه اولیه بخوانند! (۱۳۹۹/۶/۲۹ ) صف‌ فروش ۴هزار میلیاردی بورس تهران!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه سرمایه گذاری استارت آپ نوآوری 100استارت آپ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری

محمد خبری زاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بانک‌ها املاک بسیاری دارند و بار‌ها بار‌ها جدا از بحث قانونی بر این نکته تاکید شده که نباید بنگاهداری دارند بنگاهداری بانک‌ها که معایب مختلفی از جمله تحت تاثیر قرار گیری شاخص‌های کلان اقتصادی را به همراه دارد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: گاهی خود بانک‌ها تمایل به عرضه و فروش املاک خود دارند، اما به سبب شرایط و میزان مبالغ مورد نیاز متقاضی برای آنها وجود ندارد حالا صندوق املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کند که بانک‌ها بتوانند این املاک خود را به واحد‌های خرد تبدیل و به متقاضیان بیشتری با فروش برسانند.

خبری زاده افزود: در کل صندوق‌های املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کنند تا علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در حوزه مسکن و زمین با سرمایه‌های خرد خود هم بتوانند در این‌حوزه سرمایه‌گذاری کنند مسیری که می‌تواند به کاهش بنگاهداری داری بانک‌ها کمک قابل توجهی کند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک مرکزی هم به سبب همین موارد مطرح شده این اجازه را به بانک‌ها داده که بتوانند صندوق املاک و مستغلات تاسیس کنند تاسیس صندوقی که شاید کمی نادیده هم گرفته شده، اما در مجموع مسیری مناسب، شفاف و در دسترسی برای بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار