Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@19:07:43 GMT

تلاش رژیم صهیونیستی برای ماجراجویی جدید در لبنان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۳۶۳

تلاش رژیم صهیونیستی برای ماجراجویی جدید در لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رژیم صهیونیستی در ادامه تنش‌آفرینی‌ها در مرز با لبنان، شب گذشته یک آتش‌سوزی در منطقه «کروم الشراقی» به راه انداخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»، نظامیان صهیونیستی چندین منور شلیک کردند که این اقدام منجر به راه افتادن آتش‌سوزی در کروم الشراقی میان حصار هوشمند و خط آبی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«زینه عکر» وزیر دفاع دولت پیشبرد امور لبنان از مرکز فرماندهی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان «یونیفل» بازدید کرد و مورد استقبال فرمانده یونیفل «استفان دل کول» و تعدادی از افسران دیگر قرار گرفت.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان ، در نشستی که در مقر یونیفل برگزار شد درباره آخرین تحولات در سایه کاهش تعداد نیروهای یونیفل بعلاوه نقض روزانه حریم لبنان توسط یونیفل بحث و تبادل‌نظر شد.

بر اساس بیانیه صادر شده از دفتر وزیر دفاع لبنان، وی اعلام کرد، یونیفل باید دشمن اسرائیلی را به احترام کامل به بندهای قطعنامه ۱۷۰۱ وادار کند.

عکر گفت: پایبندی لبنان به قطعنامه‌های بین‌المللی به معنای شانه خالی کردن از حقمان در دفاع از وطن و حاکمیت در مقابل تجاوزها نیست.

وی در ادامه بر ضرورت هماهنگی و پایبندی میان ارتش لبنان و نیروهای یونفیل برای جلوگیری از تجاوزهای صهیونیستی تأکید کرد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6088099

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم